Nu Online
Momenteel zijn er 430 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP

9-6-2010 8:30:20
Beste Bruidjes,

Gisteren mijn schoentjes gaan kiezen in de winkel waar ik ook mijn kleed kocht.
Ik kreeg een rok in dezelfde kleur en maat die ik besteld had, wel een ander model
om te kijken welke kleur schoentjes er het beste bij passen.
Ramp ik kon amper in de rok en vrees dus dat ik in de mijne ook niet meer zal kunnen.
Ik ben gestopt met roken en daardoor wel wat bijgekomen.
Hoe kan ik op twee weken tijd (25 juni is mijn eerste pas) 5 kg verliezen.
Ik ben al mijn derde week aan het W W -eren maar ben slechts 2 kg kwijt.
Schoentjes waren gelukkig geen probleem en zitten fantastisch.

Groetjes , Katty

katty
8-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 696

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik9-6-2010 9:01:12

hey,
heb hetzelfde voorgehad ik was ook een beetje bijgekomen met als gevolg toen ik mijn eerste pas ben gaan doen ging mijn kleed heel moeilijk dicht maar voor hen was het geen probleem zij nemen het gewoon 1 cm uit! dus geen paniek ze vinden wel een oplossing!
grtjs jessie

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik9-6-2010 9:01:19

Hey!

Ik ben ook wat kilo's (2) en het is indd niet makkelijk om ze terug kwijt te geraken. Wat ik wel weet!!! Is dat als je ze tegen je pas kwijt wilt ze er tegen de trouw mss terug bij kunnen zijn. Mss is het geen probleem als er bij de 1ste pas wat kilo's bij zijn... Dat kunnen ze volgens mij wel aanpassen. Ik ken namelijk iemand die tussen het kiezen van haar jurk en haar 1ste pas 10 kilo aankwam... En iemand die ongepland gewenst zwanger was. Hebben ze ook kunnen aanpassen... Ik zou zeggen: probeer de kilo's er op het gemak af te krijgen... En niet met een crash dieet, komt er veel te snel bij... Normaal kunnen ze het wel fiksen :-)... ps: super dat je je schoenen vond!

Groeten

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik9-6-2010 10:00:09

ik ben momenteel bezig met een proteïne dieet , een weekje bezig en ben al 2 kg af...
je moet eens in de carrefour gaan zien voor die maaltijd shakes of zo. merken : gerlinea en weightcare zijn super goed.
je vervangt je maaltijd door zo een shake , tussendoor drink je water , thee of koffie zonder suiker
als je het wat moeilijk heb mag je ook iets van rauwkost eten of groentesoep ( zonder bollekes en vermicelli) drinken . plus puntje : de shakes zijn nog lekker ook! en je hebt er helemaal geen honger van.

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik9-6-2010 10:02:33

moet wel zeggen : dit is maar een dieet voor eventjes he . Het is denk ik te zwaar om vol te houden weken aan een stuk. maar je wou gewicht verliezen binnen 2 weken vandaar dak dit dus voorstel...

katty
8-9-2010
 Meld misbruik9-6-2010 10:13:00

Bedankt meisjes, voor deze info, ik zal maar hopen dat het lukt en ik toch nog in mijn rok en top pas
kelly veel succes met je dieet !

Els
12-6-2010
 Meld misbruik9-6-2010 12:43:24

Zeker blijven verder doen met Weight Watchers. Dit geeft echt het beste resultaat. Ik ben in september 2007 begonnen en was 4 maanden later 12 kg. kwijt en ben deze nog steeds kwijt. Je kan normaal tot 1 kg per week verliezen, dus zeker niet opgeven !
En troost u, als het zal zijn zoals bij mij vliegen de kilo's de week voor de trouw er vanzelf af. Ik ben zonder inspanningen te doen op 2 dagen tijd 1 kg verloren gewoon door de stress.

katty
8-9-2010
 Meld misbruik9-6-2010 12:46:42

Hoi Els !!

ik kan best geloven dat bij jou de stress al bovenkomt met nog maar 3 dagen te gaan !
ik wens je een fantastische dag toe !
bedank voor je goede raad, ik doe goed voort met ww en ga nog wat extra bewegen

groetjes katty

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...