Nu Online
Momenteel zijn er 648 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gisteren ring gekozen!

9-6-2010 9:08:11
Hey!

Ik ben so happy!!! Gisteren, na eerst wat feedback te vragen hier op het forum, ben ik met hubbie2be naar Izegem gereden tot bij FDO. Was een lange rit, maar zeker de moeite waard!

Ze hebben verschillende types ringen, net een beetje origineler dan wat je in de gewone juwelierszaken vindt, en minder duur dan bij de speciale goudsmeden. Naturlijk heb je niet echt een uniek stuk, maar je kan nog wat aanpassingen doen aan de ring zodat je het toch wat kan personaliseren! ze geven levenslange garantie, graveren zit in de prijs en ze brengen het aan huis!

Ik heb gekozen voor een brede ring met stuctuur met daarover een band met 8 steentjes en de prijs viel superhard mee!
In vergelijking met de ringen die ik al bij andere juweliers heb bekeken, bijna de helft goedkoper! Ik heb dus niet getwijfeld en ineens besteld. Hubbie was beetje verbaasd om de snelle beslissing, maar ik heb er al zoveel gezien dat ik echt wel wist dat dit prijs/kwaliteit echt goed zat.

Dus dames, T is echt de moeite om eens tot daar te gaan. Wij hadden een afspraak om 20u00 en we hebben daar echt rustig alleen met de verkoper gezeten tot 21u30.
groetjes van een blij bruidje

marijke
30-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 643

Dominique
29-5-2010
 Meld misbruik9-6-2010 9:15:58

Onze ringen komen ook van daar en we zijn er héél tevreden over.

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik9-6-2010 9:33:25

Tis daar gewoon goed!!

Mijn dankbaarheid naar dit foru mtoe was groot nadat we daar waren langsgeweest. Want anders had ik er nooit van gehoord!

Wij kozen ook structuurringen. De mijne is onderbroken met dan 8 briljantjes en de zijne loopt gewoon door. Diegene die jij koos vonden we te breed zitten doordat het bandje helemaal rondloopt. Zo zie je maar, voor ieder wat wils ;)

x Kitty

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik9-6-2010 9:33:35

Tis daar gewoon goed!!

Mijn dankbaarheid naar dit foru mtoe was groot nadat we daar waren langsgeweest. Want anders had ik er nooit van gehoord!

Wij kozen ook structuurringen. De mijne is onderbroken met dan 8 briljantjes en de zijne loopt gewoon door. Diegene die jij koos vonden we te breed zitten doordat het bandje helemaal rondloopt. Zo zie je maar, voor ieder wat wils ;)

x Kitty

Barbara
18-9-2010
 Meld misbruik9-6-2010 9:40:07

Dan ben jij het blondje dat daar voor ons aan het passen was...
Wij hebben ook gekozen gisterenavond!
Ben ook super tevreden!
Veel keuze, een vriendelijke verkoper die je op je gemak laat kiezen, en zeer goed van prijs!
Een aanrader.

Groetjes
Babs

marijke
30-10-2010
 Meld misbruik9-6-2010 10:37:32

Hey Barbara!

Grappig dat we elkaar tegen komen hier op het forum!

Ben blij dat jullie ook je keuze hebben kunnen maken. Ben wel vergeten te vragen wanneer de ringen zouden klaar zijn... Hebben ze daar bij jou iets van gezegd?

Alvast veel succes met de voorbereidingen!

Barbara
18-9-2010
 Meld misbruik9-6-2010 12:00:14

Hey Marijke

Ja hé

Hij zei dat de ring zelf gemaakt wordt voor het verlof (ergens half - eind juli), maar dat de edelsmid doorwerkt tijdens het verlof, dus dat dan de briljantjes erop gezet worden.
Tegen ons zei hij dat de ringen rond 15 augustus klaar zouden zijn.
Ze gingen telefonisch contact opnemen om een afspraak te maken.

Dank je wel. En voor jou hetzelfde, veel succes met de voorbereidingen.
Geniet ervan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...