Terug naar overzicht
Hallo Jasmina welkom op de site en veel geluk met je voorbereidingen voor de gemeente is het nog veel te vroeg, kan maar van 6 maand op voorhand !! voor de rest zit je wel goed al de rest komt pas later geniet er van
Hey, @ Katty: Het is mogelijk om een voorlopige datum vast te leggen in Sint-Lievens-Houtem. Wij moesten enkel tussen de trouw en 6 maanden voor de trouw naar daar gaan om te bevestigen. Groeten, ps: goeie planning :-) Geen stress :-)
Dag Jasmina! Wij trouwen 2maand voor jullie en hebben al de zaal en de fotograaf. Voor de kerk en de gemeente kan je pas 6maand op voorhand kijken. Je mag vroeger gaan, maar dan schrijven ze je niet in. Succes met de voorbereidingen en geniet ervan. Wij zijn ook redelijk vroeg begonnen en kunnen nu eventjes uitrusten tot December/januari 2011, dan begint het echte werk!! Liselotte
Hoi! Ik ben blij om te horen dat ik niet de enige ben die zo ver op voorhand al zaken aan het regelen is :-) Wij hebben onze datum en uur doorgegeven aan de gemeente, maar -zoals hierboven al is gezegd- kun je pas officieel in ondertrouw gaan enkele maanden voor het huwelijk. Dat wil niet zeggen dat de datum en uur die je koos niet vast staan hoor! Verder hebben wij onze zaal, muziek en animatie al vastgelegd. De overnachting krijgen we gratis op onze locatie, dus dat is een zorg minder. Voor de andere zaken, zoals bruidskleed, versiering, ringen... is het jammergenoeg nog veel te vroeg :'( Mijn hoofd zit ondertussen vol ideeën, maar ik moet nog zo lang wachten tot ze concreet kunnen worden :-) In elk geval, het is een fantastisch tijdsverdrijf hoor! :-) Elke week vind je wel iets nieuws dat je zou kunnen gebruiken enzo :-) Ik kan maar één iets aanraden: leg een map aan!!! Alle ingevingen noteren zodat je ze zeker niet vergeet!
hey, Ik verschiet van de vlugge reacties, 'k ben echt blij dat ik deze website ontdekt heb. Volgens dat ik het hoor zit ik dus goed qua planning. Ja de ideeën stromen ook door mijn hoofdje... ik heb mijn bezigheid. Ik heb ook een grote map aangemaakt waar al mijn informatie inzit. Ik ben nogal pietje precies en alles moet geordend lopen. Het vervoer zal nog een zware dobber worden. We zijn met 23personen in de suite? Zal dus een bus worden vrees ik, maar ik ben daar niet zo voor...
Hey, als je niet voor een bus bent, kan je mss eens aan een paardentram denken. DAt kost ongeveer hetzelfde en er passen ook makkelijk 20 personen en meer in. Het is eigenlijk een heel grote koets, getrokken door 2, 3 of 4 paarden. Wij hebben een paardentram voor 20 personen maar er bestaan nog grotere. Je kan natuurlijk ook voor 2 huifkarren gaan ofzo... Groetjes Sabine
Dag Jasmina, Ik trouw precies een jaartje vroeger, mag er niet aan denken dat ik nóg een jaar moet wachten . Het belangrijkste heb je al hoor, nu kan je eventjes uitrusten en verder ideetjes opdoen! Wij hebben als vervoer een oldtimerbus gekozen, leek me gewoon leuk om met gans de suite samen te zitten, denk dat we veel lol zullen hebben! veel plezier met de voorbereidingen!
Joepie de eerste die op dezelfde dag trouwt als ons ! Van waar ben je? Wij ongeveer met dezelfde dingen als jij bezig momenteel :-) en alles is tot nu toe goed verlopen, behalve het zoeken van een priester. Maar we hebben nog ruim te tijd. Veel succes en plezier nog met de voorbereidingen!