TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Steffi
21-5-2011
|
9-6-2010 14:18:20
dat je er een hele dag op moet kunnen lopen, en gevaar om te vallen, struikelen vermijden dus geen te hoge hak zou ik zeggen,tenzij je daar een krak in bent
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
9-6-2010 14:30:43
Ze moeten meteen goed zitten, vooral niet denken "dat zet zich nog wel naar mijn voet als ik ze inloop" want dat doet het niet!
Voor de rest vooral zorgen dat de kleur bij die van je kleed past, nooit een lichtere tint wit kopen dan je kleed, want dan lijkt je kleed vuil.
Koop best ook geen hogere hak dan je gewend bent, kan je alleen maar zere voeten en valrisico opleveren, zorg dat je er stevig op staat ook.
En voor de rest vooral uw goesting doen :)
groetjes,
Karolien
|
|
sofie
24-10-2009
|
9-6-2010 14:31:33
gewoon zien da je gemakkelijke schoenen koopt , en geloof me , dat moeten daarvoor geen dure schoenen zijn, mijn schoenen waren perfect bij mijn kleed, van kleur model en al, ze waren supergemakkelijk, kheb ze bijna 24u aangehad (jaja van 8u s morgens tot de volgende morgen 6u) en kheb geen moment pijn gehad, en het beste van al was , ze kostten 25€ en kwamen van de shoediscount
dus kijk goed uit wat je koopt, het is maar voor 1 dag
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
9-6-2010 16:42:11
Amen Karolien!
Ik had ook schoenen gekocht en me laten ompraten dat het vanvoor nog naar voet zou zetten, want het is echt leer, blablabla... Ikke kei-blij dat het toch niet al te dure schoenen waren, want wit... draag ik maar één keer.
Ik heb ze nu al vele keren aan gehad in huis (met halve dagen soms), tijdens dansles
, ... en 't knelt nog steeds vooraan mijn voet. Gevolg: zal toch nog eens naar professionele zaak moeten gaan, want zie het zo niet zitten 'n hele dag daarop te lopen. Vijftig euro kwijt... :s
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
10-6-2010 10:15:28
Kathleen, misschien kan je er nog wel iets aan doen, ik heb vorig jaar bij colruyt een product gevonden dat je schoenen soepeler maakt, en dat helpt toch wel een (klein) beetje.
Anders misschien stoffen schoenen overwegen, die kan je nadien nog kleuren (als je ze niet inspuit tegen vocht).
Tsjari in Breda is een aanrader!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|