Terug naar overzicht
Hey Dorien, ik heb bij haar mijn haaraccessoires laten maken en ik ben echt heel enthousiast over haar werk. Heel mooi en voor een betaalbare prijs. Je zal je wel nog mogen haasten als je wilt dat je juwelen op tijd klaar zijn want zij maakt alles zelf en heeft geen gemaakte juwelen op reserve denk ik. Ik heb toch een goeie 3 weken moeten wachten. Groetjes, Elke
hey, ook ik heb mijn juweeltjes laten maken door Dorien. en ik was ongelofelijk enthousiast. Hier kan je als het goed is wat fotootjes zien. (oh en bij mij was het een dikke week voor ik ze had) Groetjes Prisca
hehe en dan vergeet ik de link :D http://www.facebook.com/album.php?aid=177376&id=772... groetjes Prisca
@ Elke, Jah ik heb haar gemaild en ze zei dat het haar toch nog zou lukken dus . Ik heb er alle vertrouwen in! @ Prisca, Jou juweeltjes waren indd heel mooi. Jij en je man trouwens ook. Misschien wat laat maar toch nog proficiat! Dorien
Hallo Dorien, Ook ik heb mijn juweeltjes bij haar laten maken en ze zijn prachtig. Ik heb haar een staaltje van de stof van mijn jurk en een foto gestuurd en zij zocht de perfecte combinatie bij elkaar. Op een dikke week staken mijn juweeltjes degelijk verpakt (geplastificeerd) in de brievenbus. Groetjes
Ik heb de mijne er ook besteld en ben nu spannend aan 't afwachten :). Wel fijn om zo'n goede reacties te lezen.
Hallo, Ik heb mijn juweeltjes net besteld bij Dorien Frutsels!Ik had ook een foto gestuurd en dan kwam ze zelf met hele goede ideeën. Ik wacht vol ongeduld tot de juweeltjes aankomen! Ze verstuurt ze ook gratis naar België. Ik heb wel gevraagd om ze aangetekend te versturen en dan betaalde ik 7,70eur voor de verzending. Maar liever dat, dan dat ze verloren gaan ofzo... Groetjes