Nu Online
Momenteel zijn er 391 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek

9-6-2010 17:59:49
Ey bruidjes,

Ik vroeg me af wie van jullie allemaal een gasteboek zal hebben op zijn huwelijk? En of jullie buiten een inleidingstekst er nog iets in zetten? Ik zag onlangs een gastenboek van me to you met vraagjes in die de gasten dan moeten beantwoorden. Laten jullie die gewoon de ganse avond op een bepaalde plek liggen of laten jullie iemand rondlopen om dit te promoten?

grtz Ilse en nog veel succes met de voorbereidingen

ilse
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 640

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik9-6-2010 18:11:05

Ik leg gewoon een gastenboek zonder inleidingstekstje. Mensen weten toch zelf wel wat er moet gebeuren als er een gastenboek ligt he... En er zit iemand bij die dan evt nog een woordje uitleg kan geven. Terwijl de mensen in de rij staan om te feliciteren kunnen ze dan in het gastenboek schrijven!

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik9-6-2010 18:21:17

Bij ons is deze gewoon rondgegaan de hele avond en hij staat helemaal volgeschreven.
Echt wel leuk om achteraf te lezen!

Ester
18-9-2010
 Meld misbruik9-6-2010 18:23:42

Hey Ilse,

Wij voorzien enkele passe-partouts waar de mensen iets op kunnen schrijven. Die komen dan rond trouwfoto's in ons huis te hangen.

Ik heb ook al gelezen van gastenDoek: schilderscanvassen voorzien met speciale pennetjes bij... die dan opgehangen worden in huis. (in ava te verkrijgen denk ik).

Een WC-deur heb ik ook al gehoord :-)

groetjes,

Ester

lindsay
10-9-2010
 Meld misbruik9-6-2010 18:59:34

Ife
15-7-2011
 Meld misbruik9-6-2010 19:02:27

Dag Ilse,

Mijn broer heeft een leuk idee uitgewerkt :-)
hij zal zorgen dat, aan de hand van zijn laptop, webcam en een micro'tje, mensen een video-boodschap kunnen nalaten!
Ook voor de techno-onwetenden zal het heel gemakkelijk zijn. Er zal op het scherm een grote knop start en een grote knop stop zijn :-)

Het leuke daaraan vind ik dat je de mensen gelukkig (hopelijk toch!) ziet en hoort.
Toen mijn oma overleed vond ik het ongelooflijk jammer dat ik zo weinig filmpjes van haar had... Ik weet dat dit misschien een beetje vreemd klinkt, maar met zo'n digitaal gastenboek heb ik toch iedereen dichter bij me, altijd :-) Iemand zijn stem horen is soms onbetaalbaar...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-6-2010 19:35:57

Wij hadden een gastenboek op een strategische plaats liggen, want het lag op de plaats waar je langs moest komen als je naar buiten of naar het toilet wou. Dus iedereen moest er wel passeren. Als de mensen afscheid kwamen nemen meldde ik ook steeds dat ze nog iets in het gastenboek moesten noteren. Verwacht er niet te veel van, veel mensen noteren enkel hun naam. Anderen schrijven dan weer een volledige bladzijde vol...

Kathy
8-9-2018
 Meld misbruik9-6-2010 20:29:20

wij hebben een foto op canvas laten zetten, waar ze dan hun namen rond kunnen schrijven, er gaat ook een boekje liggen om nog iets in te kunnen schrijven voor zij die meer willen schrijven.

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik9-6-2010 20:51:43

hey,

ik heb zelf een gastenboek gemaakt met zotte vragen en cartoontjes. Op de eerste pagina heb ik een gedichtje geschreven met de bedoeling omdat het geen traditioneel boek is.
We gaan dat de avond zelf laten circuleren in de zaal en er ook iets van zeggen, mss zelfs door de DJ laten aankondigen dat het aan het rondgaan is. Ik ben eens benieuwd naar wat de reacties gaan zijn.

Groetjes,
Caroline

angela
2-10-2010
 Meld misbruik10-6-2010 8:24:58

Ik heb er een in Ava gehaald. ze hebben er vijf verschillende of zo. Niet duur

groetjes Angela

ilse
28-8-2010
 Meld misbruik10-6-2010 15:56:25

ah angela ik heb ook al eens gekeken in de ava, maar heb maar 1 soort zien liggen met een bruine kaft met guests op....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...