Terug naar overzicht
Je trouwt maar 1x eh... Ik zou voor de droomzaal gaan als het nog mogelijk is
hey wij hebben ook onze datum verzet omdat onze droomzaal niet vrijwas anders maar onze datum had dan ook niet echt een speciale datum wij hadden eerst 10-07-10 voo rzien en nu hebben we dus een andere we zijn nu op deze datum ook 3jaar samen en het heeft meer betekenis dan de andere datum:d ik zou zeggen gaan voor die feestzaal tenzij je echt wil dat je datum een speciale betekenis heeft anders kan je nog altijd 2 dagen vieren :d eentje van getrouwd zijn eneentje van zoveel jaar samen zijn :d groetjes
Ik zou voor de zaal gaan hoor! Wij hebben daarvoor een andere datum genomen dan eerst voorzien. De zaal bepaalt toch veel van je dag, vind ik. Tine07/08/2010
Hallo Jasmina! Wij zaten hier met hetzelfde probleem, en dat op dezelfde dag! Wij hadden ook eerst de datum uitgekozen, en zijn pas daarna naar de feestzalen gaan kijken! Spijtig genoeg waren onze lievelingszalen reeds bezet, maar we zijn toch voor onze speciale dag gegaan, en hebben dan toch nog een prachtige feestzaal gevonden! Het is natuurlijk te zien wat jij en je verloofde het belangrijkste vinden, de dag of de feestzaal!!! Ik kan maar 1 ding zeggen: wij zijn bij onze dag gebleven, en hebben er nog geen seconde spijt van! Wij trouwen ook op de 27e augustus, en de 28e zijn wij dan 10 jaar samen! Hier is het dus een dubbel feest! Vele groetjes! Sabrina
Hey, ook wij hebben onze datum veranderd voor onze zaal, maar onze datum had ook niet echt een speciale betekenis...
Wij hebben ook eerst naar de zalen gaan kijken en dan pas de trouwdatum vastgelegd naar gelang wat nog mogelijk was daar ... Doen waar jij je goed bij voelt xxx
Bij ons hetzelfde als bij Jennifer: ook eerst de zaal bekeken (ik wist dat ik zeker in Scala wilde trouwen), gevraagd op welke data de zaal allemaal nog vrij was en dan een datum geprikt. De dag na mijn verjaardag was nog vrij, dus hebben we die dag genomen.
Hey Is er een feestzaal die je ook aanstaat en op de datum die je voor ogen hebt? Als je echt die datum voor ogen hebt zou ik mss nog even verder kijken. Mss is er toch een zaal die ook aan je wensen voldoet. Als je echt zegt, het is mijn droomzaal en je wil enkel die zaal, zou ik zeggen dat je je datum dan best kan veranderen. Die 13 zal je echt geen ongeluk brengen ;) Groetjes, Laura
Ik denk dat velen dat gedaan hebben. Wij ook :) Wij wilden eigenlijk de19de trouwen, maar 't is de 26ste geworden. Uiteindelijk kwam dat ook beter uit met 't werk, dus dat scheelde ook al he.
Wij hebben ook onze datum verlegd voor de feestzaal die we wilden. groetjes sharon veel plezier met de verder planning
ik wou ook op 27 aug trouwen en blijkbaar was er al een optie genomen op de zaal en ik had het in januari al gevraagd. Heb dan aan de zaal gevraagd welke datums nog vrij waren en dat was 13 augustus en daarmee heb ik deze dag genomen want ik wou perse die zaal. Vrijdag 13 augustus dat heeft wel iets vind ik...
Ik zou je datum dan aanpassen... Gwen
't is beslist!!! Onze datum is aangepast en we trouwen op 13/8 in onze favoriete zaal!!!! joepiiiiiiiiiiieeeeeeee! Bedankt voor de wijze raad allemaal groetjes jasmina