Nu Online
Momenteel zijn er 446 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwdatum verleggen om onze droomzaal te kunnen afhuren?

13-6-2010 10:21:05
Hey,

In mijn zoektocht naar het vinden van onze feestzaal is het mij al vlug duidelijk geworden dat ik de verkeerde datum heb gekozen. Ik ga maandag nog een laatste zaal gaan bezichtigen met mijne wederhelft. Maar als het tegenvalt zouden we onze datum verleggen naar 13 augustus ('k weet het den 13de ). We zouden dan in de zaal zitten die ons persoonlijk supergezellig lijkt en waar we ons echt op ons gemak voelen. Ik had graag de 27ste gehouden als datum omdat we dan exact 10jaar een koppel zijn die dag. Wat zouden jullie doen? Datum verleggen of toch de symboliek van de 27ste augustus behouden???

Mijn hoofdje zit al propvol met vragen en ik ben nog maar een week aan het plannen.
hihi en toch is het een leuke bezigheid... trouwplannen maken!

groetjes jasmina
wat vinden jullie ervan?

Jasmina
13-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1174

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik13-6-2010 10:32:02

Je trouwt maar 1x eh... Ik zou voor de droomzaal gaan als het nog mogelijk is

bianca
3-7-2010
 Meld misbruik13-6-2010 12:03:31

hey

wij hebben ook onze datum verzet omdat onze droomzaal niet vrijwas anders
maar onze datum had dan ook niet echt een speciale datum
wij hadden eerst 10-07-10 voo rzien

en nu hebben we dus een andere
we zijn nu op deze datum ook 3jaar samen en het heeft meer betekenis dan de andere datum:d

ik zou zeggen gaan voor die feestzaal tenzij je echt wil dat je datum een speciale betekenis heeft
anders kan je nog altijd 2 dagen vieren :d eentje van getrouwd zijn eneentje van zoveel jaar samen zijn :d

groetjes

Tine
7-8-2010
 Meld misbruik13-6-2010 12:10:07

Ik zou voor de zaal gaan hoor! Wij hebben daarvoor een andere datum genomen dan eerst voorzien. De zaal bepaalt toch veel van je dag, vind ik.

Tine
07/08/2010

Sabrina
27-8-2011
 Meld misbruik13-6-2010 13:52:32

Hallo Jasmina! Wij zaten hier met hetzelfde probleem, en dat op dezelfde dag! Wij hadden ook eerst de datum uitgekozen, en zijn pas daarna naar de feestzalen gaan kijken! Spijtig genoeg waren onze lievelingszalen reeds bezet, maar we zijn toch voor onze speciale dag gegaan, en hebben dan toch nog een prachtige feestzaal gevonden! Het is natuurlijk te zien wat jij en je verloofde het belangrijkste vinden, de dag of de feestzaal!!! Ik kan maar 1 ding zeggen: wij zijn bij onze dag gebleven, en hebben er nog geen seconde spijt van! Wij trouwen ook op de 27e augustus, en de 28e zijn wij dan 10 jaar samen! Hier is het dus een dubbel feest! Vele groetjes! Sabrina

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik13-6-2010 14:12:12

Hey,

ook wij hebben onze datum veranderd voor onze zaal, maar onze datum had ook niet echt een speciale betekenis...

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik13-6-2010 14:17:04

Wij hebben ook eerst naar de zalen gaan kijken en dan pas de trouwdatum vastgelegd naar gelang wat nog mogelijk was daar ...
Doen waar jij je goed bij voelt xxx

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-6-2010 15:00:20

Bij ons hetzelfde als bij Jennifer: ook eerst de zaal bekeken (ik wist dat ik zeker in Scala wilde trouwen), gevraagd op welke data de zaal allemaal nog vrij was en dan een datum geprikt. De dag na mijn verjaardag was nog vrij, dus hebben we die dag genomen.

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik13-6-2010 16:08:07

Hey

Is er een feestzaal die je ook aanstaat en op de datum die je voor ogen hebt? Als je echt die datum voor ogen hebt zou ik mss nog even verder kijken. Mss is er toch een zaal die ook aan je wensen voldoet.
Als je echt zegt, het is mijn droomzaal en je wil enkel die zaal, zou ik zeggen dat je je datum dan best kan veranderen. Die 13 zal je echt geen ongeluk brengen ;)

Groetjes, Laura

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik13-6-2010 17:54:35

Ik denk dat velen dat gedaan hebben. Wij ook :) Wij wilden eigenlijk de19de trouwen, maar 't is de 26ste geworden. Uiteindelijk kwam dat ook beter uit met 't werk, dus dat scheelde ook al he.

Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik13-6-2010 21:16:27

Wij hebben ook onze datum verlegd voor de feestzaal die we wilden.
groetjes sharon
veel plezier met de verder planning

Peggy
13-8-2010
 Meld misbruik13-6-2010 22:01:53

ik wou ook op 27 aug trouwen en blijkbaar was er al een optie genomen op de zaal en ik had het in januari al gevraagd. Heb dan aan de zaal gevraagd welke datums nog vrij waren en dat was 13 augustus en daarmee heb ik deze dag genomen want ik wou perse die zaal. Vrijdag 13 augustus dat heeft wel iets vind ik...

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik14-6-2010 11:54:19

Ik zou je datum dan aanpassen...

Gwen

Jasmina
13-8-2011
 Meld misbruik16-6-2010 10:56:24

't is beslist!!!

Onze datum is aangepast en we trouwen op 13/8 in onze favoriete zaal!!!!
joepiiiiiiiiiiieeeeeeee!
Bedankt voor de wijze raad allemaal

groetjes jasmina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info