Nu Online
Momenteel zijn er 389 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

site

30-1-2006 15:19:05
Hallo wij hebben een site gemaakt. Hebben jullie nog tips om hem te vervolledigen?
Groetjes Ellen en Wim
http://users.poink.be/ellenenwim/

Ellen
22-4-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 372

Tineke
26-8-2006
 Meld misbruik30-1-2006 16:00:25

Mooi gedaan!
Wij zitten nog zeker zover niet, dus tips kan ik je (nog) niet geven, wel een typfoutje misschien :-s
WiJ is de bruidegom??

Die van ons is nog maar pas gestart....
http://www.freewebs.com/stef_and_tine_wedding/index.htm

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik30-1-2006 16:00:26

Hoi Ellen,

Ik heb alvast een bericht achtergelaten in jullie gastenboek maar ik kon daar niet echt veel typen dus doe ik het hier nogmaals. Zoals je al kon lezen zijn wij dus ook van Beernem. We zijn nu ongeveer een jaar geleden naar Oostende verhuisd en dat is echt wel wennen! Maar ons kerkelijk huwelijk zal voltrokken worden in de Heilige Maria Moeder Gods kerk. Ik wou ook nog even laten weten dat ik met één van jullie getuigen in klas heb gezeten. Ellen Desmet. Je moet haar maar eens de groetjes doen.
Geniet alvast van jullie dag en natuurlijk geniet van elkaar en laat het aftellen maar beginnen want het is niet ver mee!

Grtz Debra
11/08/06

P.S bezoek ook eens onze site: http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik30-1-2006 18:26:55

Hallo

Ben eens op jullie site gaan kijken en vind ze heel origineel zo met dat alfabet en zo. Alleen misschien nog iets meer informatie over jullie zelf erin stoppen.

Bezoek ook eens onze site...
users.poink.be/VickyLovesThierry

Groetjes

Vicky
09.09.06

liesbeth
1-4-2006
 Meld misbruik31-1-2006 8:02:50

Ik heb ook al een berichtje achtergelaten, maar wou toch nog even zeggen dat je een leuke site hebt! Vooral die mopjes erbij vind ik leuk gevonden!
1 tip misschien: de foto's zijn een beetje vervormd. Maar ik weet zelf niet hoe je dat kan oplossen... Sorry...
Voor de rest wens ik jullie een hele fijne dag toe en nog veel voorbreidingsplezier!
Groetjes
Liesbeth
www.liesbethenpieterjan.be

Evi

Meld misbruik1-2-2006 0:21:57

vind hem er leuk uitzien hoor
als je eens een site van een getrouwd koppeltje wil zien :-) kijk dan eens op www.kenny-evi.com

Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik1-2-2006 17:39:09

Hallo,

Eerst en vooral wens ik jullie veel geluk en een héél lang leven samen toe ! Jullie hebben een héél leuke site !
Als je nog wat ideetjes wil kan je misschien eens naar die van ons surfen www.gunther-annsophie.bruiloftsite.nl ., ik werk er regelamtig aan dus er komt wel altijd iets nieuws bij.

Groetjes
Ann-Sophie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...