Terug naar overzicht
Mooi gedaan!Wij zitten nog zeker zover niet, dus tips kan ik je (nog) niet geven, wel een typfoutje misschien :-sWiJ is de bruidegom??Die van ons is nog maar pas gestart....http://www.freewebs.com/stef_and_tine_wedding/index.htm
Hoi Ellen,Ik heb alvast een bericht achtergelaten in jullie gastenboek maar ik kon daar niet echt veel typen dus doe ik het hier nogmaals. Zoals je al kon lezen zijn wij dus ook van Beernem. We zijn nu ongeveer een jaar geleden naar Oostende verhuisd en dat is echt wel wennen! Maar ons kerkelijk huwelijk zal voltrokken worden in de Heilige Maria Moeder Gods kerk. Ik wou ook nog even laten weten dat ik met één van jullie getuigen in klas heb gezeten. Ellen Desmet. Je moet haar maar eens de groetjes doen.Geniet alvast van jullie dag en natuurlijk geniet van elkaar en laat het aftellen maar beginnen want het is niet ver mee!Grtz Debra11/08/06P.S bezoek ook eens onze site: http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
HalloBen eens op jullie site gaan kijken en vind ze heel origineel zo met dat alfabet en zo. Alleen misschien nog iets meer informatie over jullie zelf erin stoppen.Bezoek ook eens onze site...users.poink.be/VickyLovesThierry GroetjesVicky09.09.06
Ik heb ook al een berichtje achtergelaten, maar wou toch nog even zeggen dat je een leuke site hebt! Vooral die mopjes erbij vind ik leuk gevonden! 1 tip misschien: de foto's zijn een beetje vervormd. Maar ik weet zelf niet hoe je dat kan oplossen... Sorry...Voor de rest wens ik jullie een hele fijne dag toe en nog veel voorbreidingsplezier!GroetjesLiesbethwww.liesbethenpieterjan.be
vind hem er leuk uitzien hoorals je eens een site van een getrouwd koppeltje wil zien :-) kijk dan eens op www.kenny-evi.com
Hallo,Eerst en vooral wens ik jullie veel geluk en een héél lang leven samen toe ! Jullie hebben een héél leuke site ! Als je nog wat ideetjes wil kan je misschien eens naar die van ons surfen www.gunther-annsophie.bruiloftsite.nl ., ik werk er regelamtig aan dus er komt wel altijd iets nieuws bij.GroetjesAnn-Sophie