Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelschikking

14-6-2010 13:10:44
beste allemaal

kunnen jullie mij wat meer uitleg geven over hoe jullie het doen om jullie tafels te schikken
en hoe jullie de mensen duidelijk maken aan welke tafel ze zitten
ik hoor hier veel over een thema en tafelnamen enz

dank je
Katty

katty
8-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 668

bianca
3-7-2010
 Meld misbruik14-6-2010 13:26:07

hey katty

wij hebben op elke tafel een mooie afbeelding staan van ons thema
en bij de aankomst geven we het prentje in het klein mee met de namen op het bord
zo weten de gasten aan welke tafel ze zitten
ook zullen we een plannetje leggen met de schikking vande tafels en een kleine tekening
zodat ze weten welke richting ze moeten uit gaan

ook kun je per tafel een liedje doen en die mee delen bij het binnen komen
als het liedje speelt dat de gastheer de personen op dat ogenblik aan de tafel brengt

geluk eer mee:d

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-6-2010 20:40:26

Wij hadden ook tafelnamen: veel gemakkelijker dan iedereen met naam af te roepen: met 1 naam worden 10 à 12 pers. aangesproken en er kan geen verwarring zijn met de steeds weerkerende familienamen!

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik14-6-2010 21:49:30

wij hebben elke tafel genoemd naar een bekende stad. dan hebben wij tijdens de receptie elke gast een kaartje gegeven waarop diezelfde stadsnaam stond en erbij gezegd dat ze zo hun tafel gingen vinden.
en op de tafels stond dan een potje gevuld met gekleurd decoratiezout (in onze themakleuren) en hierin zaten houten schrijfbordjes met de stadsnaam op. het is heel goed verlopen zo en ik moet zeggen dat ik toffe feedback hierover gekregen heb.
indien je intresse hebt ik heb de houten naambordjes nog liggen, je kan ze beschrijven met krijt en het zijn schrijfbordjes op een brede houten staaf (zodat ze ergens blijven insteken) en bovenaan zit er een stoffen muisje op dat naar beneden kijkt op het bordje.
heb 10 stuks en ze mogen weg aan 1 euro per stuk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...