Terug naar overzicht
hey katty wij hebben op elke tafel een mooie afbeelding staan van ons thema en bij de aankomst geven we het prentje in het klein mee met de namen op het bord zo weten de gasten aan welke tafel ze zitten ook zullen we een plannetje leggen met de schikking vande tafels en een kleine tekening zodat ze weten welke richting ze moeten uit gaan ook kun je per tafel een liedje doen en die mee delen bij het binnen komen als het liedje speelt dat de gastheer de personen op dat ogenblik aan de tafel brengt geluk eer mee:d
Wij hadden ook tafelnamen: veel gemakkelijker dan iedereen met naam af te roepen: met 1 naam worden 10 à 12 pers. aangesproken en er kan geen verwarring zijn met de steeds weerkerende familienamen!
wij hebben elke tafel genoemd naar een bekende stad. dan hebben wij tijdens de receptie elke gast een kaartje gegeven waarop diezelfde stadsnaam stond en erbij gezegd dat ze zo hun tafel gingen vinden. en op de tafels stond dan een potje gevuld met gekleurd decoratiezout (in onze themakleuren) en hierin zaten houten schrijfbordjes met de stadsnaam op. het is heel goed verlopen zo en ik moet zeggen dat ik toffe feedback hierover gekregen heb. indien je intresse hebt ik heb de houten naambordjes nog liggen, je kan ze beschrijven met krijt en het zijn schrijfbordjes op een brede houten staaf (zodat ze ergens blijven insteken) en bovenaan zit er een stoffen muisje op dat naar beneden kijkt op het bordje. heb 10 stuks en ze mogen weg aan 1 euro per stuk