Nu Online
Momenteel zijn er 505 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen rainbow clu- waar te verkrijgen?

14-6-2010 14:04:53
Hey!

Ik heb mijn zoektocht naar champagnekleurige schoentjes in de gewone (lees minder dure) winkels opgegeven! Ik vind alleen maar witte schoenen!
Ik ben dan eens gaan goole-en en ik vind de schoenen van Rainbow Club bijzonder mooi en goed meevallen van prijs. Maar... ik vind maar 1 verkooppunt ervan in België. Dit lijkt me echter vreemd dat zo'n bekend merk maar op 1 plaats wordt verkocht.
Heeft iemand van jullie schoentjes van Rainbow Club? Of weten jullie in welke trouwwinkels ze te vinden zijn?

Alvast bedankt!

marijke
30-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1377

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik14-6-2010 14:11:38

je kan hen een emailtje sturen en dan krijg je de volledige lijst van verkooppunten in belgie, er zijn er heel wat (heb dit een jaar geleden ook aangevraagd, maar vind deze email niet meer terug)

ik weet dat ze dit merk hebben in Roeselare bij Gabrielli (heb daar zelf deze http://www.elsarainbow.nl/collectie/11-rainbow-collectie/42-rainbow-elegance/ de scarlett) en La Sposa (heb er daar zien staan) en in Deinze bij Elena Bruidscouture (heb daar mijn kleed gekocht en weet dat ze een aantal van hebben, maar niet deze die ik wou)

ik wil nog wel eens in mijn emails zoeken of ik de lijst terugvindt, maar kan niet beloven

succes met je zoektocht
groetjes
eva

Tine
18-6-2010
 Meld misbruik14-6-2010 14:29:39

Bij Cony in Maria-Aalter verkope ze dat ook ... mijn moeder heeft haar schoenen daar gekocht.

bianca
3-7-2010
 Meld misbruik14-6-2010 14:39:49

in roeselare is er ook een winkel
in oostende bij scapallini hebben ze die ook
en idd als je het op internet ingeeft krijg je een lijst met de verkooppunten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...