Nu Online
Momenteel zijn er 504 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje van ons huwelijk 12/06/2010

14-6-2010 22:47:26
hallo,

nu onze grote dag voorbij is wil ik jullie een klein verslagje geven.
afgelopen zaterdag was het zover, na een superdrukke vrijdag ( zonder eten omdat ik het te druk had) ben ik 's nachts al op 3.30h wakker geworden van de maagpijn omdat ik honger had. Natuurlijk was het toen gedaan met slapen maar ben toch in mijn bed blijven liggen in de hoop van toch nog even te kunnen rusten. om 6.30h ben ik dan uiteindelijk opgestaan en toen ik beneden kwam in onze keuken ging ik een potje koffie zetten om wakker te worden en toen ik uit de venster keek zag ik dat er een padje gemaakt was van aan mijn voordeur tot aan de straatkant en dit met lege flesjes jupiler waarin telkens een rozige roos stond. ik was zo verast dat ik eens goed keek en toen bleek er ook nog een ballonnenboog te staan met rode en witte ballonen aan. blijkbaar waren onze buren supervroeg opgestaan om ons huisje te versieren en hadden ze in de wijde omtrek ook allemaal briefjes in de bus gestoken met onze trouwplannen en zo hadden wij in een aantal straten overal vlaggen buiten hangen voor ons! dit gaf een superleuk gevoel. heb dan maar mijn vriend wakker gemaakt ( ja we hebben samen de nacht doorgebracht ) en zijn we buiten eens goed gaan kijken en toen kwamen er een deel van de buren langs die alles versierd hadden. hebben wij nog een leuke babbel gehad. heb toen mijn ontbijt gegeten, kindjes wakker gemaakt, papa heeft hen dan in bad gestopt terwijl de kapster er reeds was voor mijn haar. kindjes hun nette kledij aan, dan zij bij de kapper voor hun haartjes terwijl mijn make-up werd gedaan. ondertussen zijn onze getuigen reeds gearriveerd, glaasje cava gedronken, nog even vlug iets gegeten aangezien ik nog steeds honger had. om iets na 9 uur kwam onze auto aan, een mooie schattige witte kever cabrio. dan heb ik maar besloten dat het tijd was om in mijn kleed te duiken.
kleed aan met behulp van mijn getuige en toen was de fotograaf er al. wij zijn buiten gekomen onder veel belangstelling van onze buren en dan op weg naar het gemeentehuis in bornem waar normaal onze wettelijke plechtigheid plaats vond om 10h. wij waren daar wel een kwartier te vroeg en moesten daarom nog buiten wachten op de rest van de familie maar er waren al vrienden aanwezig om te komen kijken die ons de tijd hebben helpen doden. de plechtigheid is dan iets te vroeg begonnen maar was wel redelijk kort. om 10.15 stonden wij terug buiten als man en vrouw, bloemetjes en gelukwensen uitgebreid in ontvangst genomen en aangezien wij maar pas om 11h terecht konden in het kasteel van bornem voor onze foto's zijn wij rustig met alle mensen die kwamen kijken eens gaan drinken op een terras rechtover het gemeentehuis.
wij zijn dan tegen 11 h naar het kasteel gereden waar wij geduren 1 uur foto's genomen hebben aansluitend zijn wij naar het zaaltje van cafe 'den belly's" gereden voor onze middagreceptie. hier hadden wij cava, hapjes en belegde broodjes voorzien voor de suite. even snel iets gegeten en dan met mijn kersverse echtgenoot en 1 van onze dochters ( de andere wou liever even rusten bij familie) op weg voor nog foto's te nemen in sint- amands aan de kaai. daarna zijn wij nog even langs ons huis gereden om reeds een deel van de bloemen weg te doen. dan onze andere dochter opgehaald en naar de feestzaal gereden waar wij nog een kleine prive receptie gehouden hebben met onze getuigen.
om 18 uur kwamen dan de genodigden voor het avondfeest, wij hebben eerst een kleine 2 uur durende receptie gehouden met veel drank en hapjes, dan aan tafel waar we genoten hebben van een koud- en warm buffet en aansluitend een dessertenbufet. na de openingsdans zijn we er in gevlogen met het dansfeest dat werd opgefleurd met verschillende optredens van in onze vrienden en burenkring. het dansfeest was geslaagd, toffe dj met geweldige muziek en onze dansvloer heeft eigenlijk bijna geen minuut leeg geweest.
rond 5 hebben zijn we er dan mee gestopt en wij hadden van onze getuigen een hotelovernachting kado gekregen in het hotel aan de overkant waar we dan ook een minieme nachtrust hebben doorgebracht terwijl zij gebleven zijn om reeds het grootste deel van de zaal op te kuisen.
het was een schitterende dag zonder stress en bijna helemaal relaxt zoals wij het wouden.

aangezien ik er geen reclameboodschap van wil maken van ons verhaal ga ik dan ook geen commentaren geven op de firma's die met ons samengewerkt hebben. indien je toch onze bevindingen wil horen over een van deze personen kan je me steeds via mail bereiken en dan zal ik je een antwoord geven.
met volgende firma's of personen hebben wij samen gewerkt:

-lpp ceremonie voor de wagen ( sint- niklaas)
- fotografie enoa
- verhuurbedrijf tzigane uit bornem
- verhuurbedrijf publirent uit kruibeke
-couture rachel new uit temse voor mijn bruidsjurk
- fede di oro uit izegem voor onze ringen
- kapster erika waumans omgeving bornem
- make up fonkel uit bornem
- fotolocatie kasteel marnix de sint aldegonde uit bornem
- feestzaal victory in bornem

voor vragen mail maar naar lwaumans@telenet.be

lesley
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2076

Lynn
25-6-2011
 Meld misbruik14-6-2010 22:55:13

Proficiat! klinkt alsof het een geweldige dag geweest is, geniet nu ook maar eens zoveel van je verder Getrouwd leven

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik15-6-2010 10:42:55

Proficiat, nu genieten van de witte broodsweken!

Gwen

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-6-2010 13:05:00

Proficiat! En als de fotootjes er zijn, mag je ze steeds posten! ;-)

NELE
3-9-2010
 Meld misbruik15-6-2010 19:05:16

proficiat !!!

was je tevreden van de samenwerking met de fotograaf? je mag me hierover altijd een mailtje sturen.

bedankt!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info