TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
jessie
24-7-2010
|
15-6-2010 12:33:49
hey, ik heb een bustierkleed en voor mij gaan ze er nu een band aan zetten voor rond mijn hals in dezelfde stof als mijn kleed! je kan er alle richtingen mee uit! grtjs jessie
|
|
Lieve
4-9-2010
|
15-6-2010 12:39:37
Ja hoor, normaal is het geen enkel probleem om de schouderbandjes te veranderen of om schouderbandjes te zetten aan een bustier-jurk.
Ik was er ook van overtuigd dat ik geen bustier-jurk wilde. Maar raad eens wat het net wel geworden is...
Voor de zekerheid heb ik wel spaghettibandjes laten voorzien die je met een drukknop kan vast- of losmaken.
|
|
kelly
24-6-2011
|
15-6-2010 12:40:03
hey ,
ze zeiden mij in de winkel dat bij elk kleed zonder bandjes dus een bustier of zo , dat er bandjes kunnen aangemaakt worden . evenals eventueel mouwtjes.
over halternek weet ik natuurlijk niet , maar ik veronderstel bij de bestelling dat ze dit eventueel kunnen doorgeven.
moet je dan maar eens navragen
groetjes kelly
|
|
Véronique
31-7-2009
|
15-6-2010 12:57:23
Dat kan uiteraard! In veel bustiermodellen zitten trouwens bandjes die je kan omdoen (mss veiliger als je 's avonds staat te shaken!).
Mijn kleed was oorspronkelijk ook een bustiermodel. Ik vond dat echter nogal 'bloot' ogen bovenaan. Toen hebben ze in Het Bruidshuis laten zien hoe het kleed zou zijn met bandjes of met een halter. Dat was een enorm verschil! Het is dus een halter geworden!
|
|
lesley
12-6-2010
|
15-6-2010 13:37:07
dat kan zeker en vast, ik had een haltertop maar door nekproblemen kan ik geen hele dag rond lopen met een halterjurk dus hebben ze aan mijn top schouderbandjes gemaakt. dit heeft me 10 euro gekost voor de bijbestelling van stof die ze ervoor gedaan hebben
|
|
Caroline
8-8-2009
|
15-6-2010 14:38:54
Hoi,
Ik had een bustierkleed van Marylise en daar zaten zelfs bandjes in met drukknoopjes zonder dat ik er heb om moeten vragen.
Bij Marylise (ik kan niet spreken over andere merken) moet je trouwens geen schrik hebben dat het kleed zou afzakken zonder bandjes hoor. Mijn kleed was in 1 stuk en behoorlijk zwaar door de sleep en ik heb geen enkele keer het gevoel gehad dat het af zou zakken. Er zitten bovenaan zo van die 'baleinen' in en die steunen eigenlijk mee op je heupen zaodat het kleed echt niet weg kan, als het natuurlijk de juiste maat is hé!
|
|
Gwen
14-5-2010
|
15-6-2010 14:52:53
Hallo,
Ik sluit me aan bij de mening van Caroline, had ook ééntje van Marylise .
Het is geen enkel probleem om het te laten aanpassen!
Gwen
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
15-6-2010 21:03:40
Hey,
normaal kunnen ze op elke bustierjurk bandjes, een halter of een kraag zetten in dezelfde stof als het kleed, hoe breed je ze zelf wil en met pareltjes, een ander lijntje stof op ofzo ook als je dat zou willen!
groetjes,
Kristien
|
|
Tine
31-7-2010
|
16-6-2010 21:41:42
Het kan ook leuk zijn om een halter te maken met tule ipv stof. Mijn zus had bijna een kleed gekocht met tule aan vanonder. Het was ook een bustiermodel en vond het 'te bloot'. Maar met een halter in dezelfde tule was het supermooi!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|