Nu Online
Momenteel zijn er 332 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schouderbandjes bruidsjurk

15-6-2010 12:30:51

Hoi Hoi,

Ik ben nog niet officieel op zoek naar mijn bruidsjurk, maar ben wel inspiratie aan het opdoen op websites
Ik weet dat ik me het beste ga voelen in een jurk met schouderbandjes. Liefst geen halter rond de nek of spaghettibandjes, maar brede schouderbandjes over mijn schouders.
Toch zie ik heel veel bustierjurken, dus zonder bandjes...
Weet iemand of er toch bandjes aangezet kunnen worden vb in de stof van de jurk?
Of kan je vb de bandjes van een halter veranderen naar gewone schouderbandjes?
Heeft iemand ervaring?
Alle tips zijn welkom !
Liefs
Cé'ke

Ce
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 996

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik15-6-2010 12:33:49

hey,
ik heb een bustierkleed en voor mij gaan ze er nu een band aan zetten voor rond mijn hals in dezelfde stof als mijn kleed!
je kan er alle richtingen mee uit!
grtjs jessie

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik15-6-2010 12:39:37

Ja hoor, normaal is het geen enkel probleem om de schouderbandjes te veranderen of om schouderbandjes te zetten aan een bustier-jurk.
Ik was er ook van overtuigd dat ik geen bustier-jurk wilde. Maar raad eens wat het net wel geworden is...
Voor de zekerheid heb ik wel spaghettibandjes laten voorzien die je met een drukknop kan vast- of losmaken.

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik15-6-2010 12:40:03

hey ,
ze zeiden mij in de winkel dat bij elk kleed zonder bandjes dus een bustier of zo , dat er bandjes kunnen aangemaakt worden . evenals eventueel mouwtjes.
over halternek weet ik natuurlijk niet , maar ik veronderstel bij de bestelling dat ze dit eventueel kunnen doorgeven.
moet je dan maar eens navragen

groetjes kelly

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-6-2010 12:57:23

Dat kan uiteraard! In veel bustiermodellen zitten trouwens bandjes die je kan omdoen (mss veiliger als je 's avonds staat te shaken!).
Mijn kleed was oorspronkelijk ook een bustiermodel. Ik vond dat echter nogal 'bloot' ogen bovenaan. Toen hebben ze in Het Bruidshuis laten zien hoe het kleed zou zijn met bandjes of met een halter. Dat was een enorm verschil! Het is dus een halter geworden!

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik15-6-2010 13:37:07

dat kan zeker en vast, ik had een haltertop maar door nekproblemen kan ik geen hele dag rond lopen met een halterjurk dus hebben ze aan mijn top schouderbandjes gemaakt. dit heeft me 10 euro gekost voor de bijbestelling van stof die ze ervoor gedaan hebben

Caroline
8-8-2009
 Meld misbruik15-6-2010 14:38:54

Hoi,

Ik had een bustierkleed van Marylise en daar zaten zelfs bandjes in met drukknoopjes zonder dat ik er heb om moeten vragen.
Bij Marylise (ik kan niet spreken over andere merken) moet je trouwens geen schrik hebben dat het kleed zou afzakken zonder bandjes hoor. Mijn kleed was in 1 stuk en behoorlijk zwaar door de sleep en ik heb geen enkele keer het gevoel gehad dat het af zou zakken. Er zitten bovenaan zo van die 'baleinen' in en die steunen eigenlijk mee op je heupen zaodat het kleed echt niet weg kan, als het natuurlijk de juiste maat is hé!

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik15-6-2010 14:52:53

Hallo,

Ik sluit me aan bij de mening van Caroline, had ook ééntje van Marylise .
Het is geen enkel probleem om het te laten aanpassen!

Gwen

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik15-6-2010 21:03:40

Hey,
normaal kunnen ze op elke bustierjurk bandjes, een halter of een kraag zetten in dezelfde stof als het kleed, hoe breed je ze zelf wil en met pareltjes, een ander lijntje stof op ofzo ook als je dat zou willen!

groetjes,

Kristien

Tine
31-7-2010
 Meld misbruik16-6-2010 21:41:42

Het kan ook leuk zijn om een halter te maken met tule ipv stof.
Mijn zus had bijna een kleed gekocht met tule aan vanonder. Het was ook een bustiermodel en vond het 'te bloot'. Maar met een halter in dezelfde tule was het supermooi!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info