Terug naar overzicht
Namen van paddestoelen en dan geef je iedereen een kaartje van een paddestoel?
of geef ze de namen van de bomen?
Of meng de paddenstoelen, het eten en de bomen en noem het natuur in de herfst ;)Denk kastanje - pompoen - eik - vliegenzwam (alhoewel ik liever niet aan die tafel zit ;) ) - eekhoorntjesbrood - witloof - warme choco ;)
Jah idd het idee van Véronique vind ik nog niet zo slecht hoor... Paddestoelen is echt iets van de herfst en die zijn er meer dan 12 soorten denk ik wel. Wat ook nog kan zijn vruchten en zaden...kastanjes, eikels, ...etc daar zijn er ook wel enkele te vinden denk ik. op de website http://www.teunveldman.nl/herfst/ vind je van allebei wel wat foto's en namen. Het is inderdaad niet echt gemakkelijk om voldoende tafelnamen te vinden algemeen rond herfst...pompoenen is ook nog iets van dan, kleurenpracht, bladeren, dieren die hun rantsoen inzamelen voor de winterslaap, lampionen, najaarszonnetje of plensbuien ... maar daar stopt het zo'n beetje... Hopelijk raak je er snel uit!! Groetjes
Je kan ook paddenstoelen combineren met kabouters: kabouter Wesley, Plop, David De Kabouter, Paulus De Boskabouter, De Zeven Dwergen, Langteen en Schommelbuik (kabouterstrip van Jef Nys),...
hey! bedankt meiden! ! heb nu wel wat ideeen :-) groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen!