Nu Online
Momenteel zijn er 453 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pff...

15-6-2010 16:10:05
Hoi meiden,

hebben jullie soms ook het gevoel dat het nog eindeloos lang lijkt tot jullie huwelijk?
Toen we nog boven de 100dagen zaten, leek de tijd voorbij te vliegen, maar nu met nog 73dagen op de teller, lijkt het alsof de tijd niet vooruit wil! De dagen op het werk kruipen voorbij, pff
Ik zit echt even in een dipje, wou dat ik de tijd een beetje vooruit kon draaien soms :)

Vele groetjes,

Kaat

Kaat
21-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 578

Ann
10-7-2010
 Meld misbruik15-6-2010 16:25:28

Hey Kaat,

voor mij leek het ook altijd lang te duren! Tot nu... nog 24 dagen! Geloof mij, dieje'n tijd hebt ge toch nog nodig ze... Want het besef van ik ga trouwen... nu wordt het echt, komt plots dichtbij :-)

Veel succes!

Groetjes
Ann

katty
8-9-2010
 Meld misbruik15-6-2010 16:36:11

Hier nog 84 te gaan , genieten zou ik zeggen van al je voorbereidingen
het zal er sneller zijn dan je denkt

groetjes
Katty

shanna
28-8-2010
 Meld misbruik15-6-2010 17:19:25

Hey kaat, hier ook nog 73 dagen op de teller.....en ja hoor bij mij gaat de tijd nu ook super traag....misschien komt het ook omdat het meeste allemaal inorde en geregeld is?? Snap het ook niet goed, hoop dat onze dag er snel zal zijn!!

Cara
7-8-2010
 Meld misbruik15-6-2010 17:27:41

Hey Kaat,
Hier nog 52dagen op de teller, en ja, het mag wel gaan komen. De voorbereidingen zijn heel leuk, mr het is nu wel goed geweest:-)

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik15-6-2010 17:40:54

Hey,
Bij ons staan er nu nog 44 dagen op de teller. En ja.. ik heb het gevoel dat het sinds de 100 juist vrij snel gaat. Ik heb een meetlint dat ik vanaf 150 elke dag een cm korter heb gemaakt. Ik ga werken, naar school, doe stage en de tijd gaat goed vooruit. Mijn 100 dagen zijn uitgebreid gevierd, en de 50 ondertussen ook.Voor de moment zit mijn vriend thuis met een gebroken voet en ik vollop in de examens. En als ik deze doorsparteld heb, nog een kleine week werken en ga ik naar werchter voor 4 dagen. Het weekend daarop is het mijn vrijgezellen. En dan nog heel wat in orde maken qua organisatie. Ik wil overal nog eens persoonlijk langsgaan, moet nog mijn proefkapsel hebben (2keer), mijn vriend heeft nog geen kostuum, tafelschikking, mijn kleed passen, de ringen komen dan ook toe ... brrrr... ja.
Kortom bij mij gaat het snel... maar men tijd is ook wel heel goed gevuld.
Ik weet niet of dat da een raad kan zijn voor jullie... mss brengt het wel meer stress met zich mee.

Heel veel plezier nog bij het organiseren
Groetjes

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik15-6-2010 18:46:53

geniet er maar van want het gaat ineens sneller dan dat je zelf beseft, ondertussen staan er hier bij mij nog maar 38 dagen op!
grtjs jessie

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik15-6-2010 21:01:51

Heel raar, maar gisteren stonden er nog 100 dagen op mijn teller, en nu nog 10...
Serieus, die tijd vliegt! Voor je het weet is die zomer voorbij, en sta jij in je trouwjurk! Niet te veel op focussen, gewoon doen wat je moet doen, en 't is er zo.

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik16-6-2010 11:04:30

Dan zal ik toch wel bijna afwijking zijn, maar tijd gaat hier veel te snel. Met nog 38 dagen en 'n pak Todo's op lijstje wordt het er niet beter op en verlang ik haast naar die tijd dat die dagen nog "trager" gingen. :)

Saskia
11-9-2010
 Meld misbruik16-6-2010 11:12:10

@ katleen,

Bij mij hetzelfde, met hopen werk thuis en op het werk. Een drukke dochter en ook nog heel wat todo's op het lijstje, mag het van mij ook wat trager gaan. Tot 100 dagen ging het nog traag, maar komt alles toch snel dichterbij.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...