Terug naar overzicht
Hey Jasmina, Ik ken de zaal te Laarne niet, maar kan je wel zeggen dat wij Hof ter Velden gekozen hebben :-) Ik kan je nog niets over de trouw zelf zeggen want die moet nog komen, maar kan je wel zeggen dat ik hun service heel goed vind! Ze reageren steeds vrij snel op mijn mailtjes, je kan er altijd bij terecht,... Wij zijn er tot hiertoe toch heel tevreden en mijn vriending die daar ook haar trouwfeest gedaan heeft zegt dat we een goede keuze gemaakt hebben. Wij zijn dus wel content :-) Veel succes! Groetjes, Dorien
Hey Jasmina, Onze trouwfeest in augustus is ook in Hof Ter Velden. Ik ben er zelf al 2 keer naar een feest geweest en het is altijd supergoed. Ook onze vrienden hun feest gaat er binnenkort doorgaan. Ik zou niet twijfelen. Groetjes Els
Hallo, Weten jullie iets meer te vertellen over de prijzen in Hof Ter Velden? Groetjes, Saskia
Hey Saskia, De prijzen bij Hof Ter Velden vallen zeer goed mee tegenover andere feestzalen. Het hangt er natuurlijk vanaf welke formule je neemt. Ik wil je gerust wat meer info mailen. Groetjes
Hey allemaal, We hebben de knoop doorgehakt en voor Hof Ter Velden gekozen. Ik zie het volledig zitten, heb er een goed gevoel bij Bedankt voor de wijze raad hé groetjes jasmina