Terug naar overzicht
Hoi,2 jaar terug zijn vrienden van ons getrouwd en zij deden hun vrijgezellendag samen! Ze moesten een opdracht in Damme doen. We hadden enkel rebussen gemaakt en bij iedere rebus was het antwoord de naam van een café. Daar moesten ze telkens een ingrediënt afhalen om dan op het einde spek met eieren klaar te maken. Uiteraard hadden wij een weekje voordien alle cafees afgeschuimd en hen gevraagd of ze hier wilden aan meewerken. De dag voordien hebben wij dan alle ingrediënten naar de cafees gebracht. Laat haar ook dingen verkopen want alle inbrengst is dan voor hun spaarpotje. Een andere vriendin van mij is in juli getrouwd. Zij werkt in de GB. We hebben haar laten rondlopen met een winkelkarretje die gevuld was met prullaria( uurwerk jupiler, pruik, placemats, balpen,...). De mensen moesten 1 euro geven en mochten dan iets uit haar karretje kiezen. Een andere vriendin moest in Brugge zoveel mogelijk mensen van verschillende nationaliteiten het zinnetje 'Oost west, thuis best' laten zeggen en daar achteraf mee op de foto gaan. Hopelijk ben je hier iets mee, kzal verder nog wat nadenken. Grtz Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
Ik heb mijn zus op haar vrijgezellenavond het volgende laten doen...Ik had een T shirt bij de fotograaf laten maken met de foto op van haar man, ze moest dan op die t shirt zoveel mogelijk handtekeningen van mannen verzamelen.Ze kreeg ook een lintmeter mee die ze moest opkussen: 1 kus= 1 cm.En dan had ik in de GB en C&A goedkope strings gekocht, die ze aan de mannen moest verkopen als presentje voor hun vriendin/vrouw.Het was echt heel fijn, zeker aan te raden.We zijn vooraf ook gaan eten en achteraf zijn we een film gaan kijken.GroetjesEvy26/08/2006