Terug naar overzicht
wij zullen onze speech geven juist voor de openingsdans, als alle genodigden aanwezig zijn, en zullen hem ook samen geven
Hey Katty, Ik vind dat de man dit moet doen (ik doe dat echt niet graag ). Wij gaan het doen als we allemaal aan tafel zitten, voor we beginnen met eten. We gaan iedereen bedanken om te komen, smakelijk eten wensen, zeggen dat ze veel moeten eten en drinken en dat we daarna een feestje gaan bouwen.
hey katty, Het was eerst de bedoeling dat mijn verloofde dit zou doen... Maar hij ziet da echt niet zitten en onze vrienden zeggen ( om hem een beetje om stang te jagen) dat ze sowieso gaan roepen speech speech speech hihihi :p Dus wij doen het ook samen, net voor we beginnen met eten. we beginnen met te zeggen dat iedereen bedankt is om te komen, daarna geven we als speech een aantal van de feestregels op en daarna zeggen we smakelijk en dat een leuke avond mag worden. groetjes sharon
Hey, Ik denk dat wij samen gaan speechen net voor we starten met het eten. We gaan een aantal praktische zaken vermelden, zoals o.a. gastenboek, we gaan een aantal mensen bedanken en natuurlijk wensen we iedereen smakelijk eten.
Wij speechen voor we beginnen te eten. We gaan hier niet echt iets voor voorbereiden, we hebben geen van beide stress om voor veel mensen te spreken dus dat loopt wel los. Gewoon iedereen welkom heten, de getuigen nog eens bedanken, het gastenboek vermelden en smakelijk eten wensen. Meer moet dat voor ons niet zijn
Wij hebben het zo gedaan: Na het binnenkomen van de zaal, voor het eten dus. Wij hebben beiden een speechke gegeven!(ik wat meer dan mijn man) Gwen
Net hetzelde als bij Gwen!
wij speechen niet, das niks voor ons :) hebben ook aan onze ouders gevraagd om niet te speechen, zouden ons daar echt niet goed bij voelen...
@Kristien & Karolien, je moet de mensen toch welkom heten? Wij hebben ook gespeeched als iedereen aan tafel zat. Allé, mijn ventje. Ik vond dat toen de taak van de man, maar heb daar achteraf wel wat spijt van gehad. Met zijn gebibber, gestotter en gebeef... amaai, dat was't ook niet se. Zo'n zenuwen?!? in't heel kort: bedankt om te komen bedankt ouders enzo eten, dansen,... powerpoint presentatie loopt in de hal gastenboek bedankje iedereen meenemen smakelijk groetjes, Carolina