Terug naar overzicht
Hey Sarah, hier een interessante website: http://www.praatpaal.be/home .Zo'n praatpaal of babbelbox is heel leuk. Mijn broer had dat op zijn trouw en was wel leuk. Ze zetten dan vraagjes en veranderden die om de zoveel tijd. Ook zit er op die praatpaal een knop waar je zogezegd moet op duwen omdat die paal zou opnemen wat je zegt. Maar er wordt heel de tijd gefilmd, dit zorgt dus zeker en vast voor hilarische situaties :). Hopelijk heb ik je er een beetje mee geholpen. groetjes en nog veel plezier/succes met het voorbereiden van de trouw
hei! Wij gaan onze 'babbelbox' zelf maken. Ik vertelde mijn broer over de praatpaal en dat ik dat wel toffer vond dan een gastenboek dat in een kast verdwijnt, maar dat het jammer is dat het zoveel kost. Zei hij dat het heel gemakkelijk zelf te maken is als je een laptop hebt waarop een webcam is. Hij zegt dat op het programma van de webcam zelf alles al staat. Je kunt zo ook een achtergrondje maken enzo schijnt :-) nu, ik laat het aan hem over, hij is het genie op dat vlak ;-)
Hey Wij hadden op ons feest ook een Praatpaal. Dat ding was superpopulair, echt waar, sommigen waren er gewoon niet weg te slaan ;) Telkens ik er passeerde stond er een menigte rond, niet te doen. Iedereen vond het ook veel toffer dan een gastenboek omdat er verschillende vragen inzaten waar ze konden op antwoorden. Wij moeten nog eventjes wachten op het resultaat maar we zijn alvast heeeel benieuwd!
Beste Sarah, Vooreerst proficiat met jullie trouwplannen! DE PRAATPAAL is inderdaad veel plezanter dan een (papieren) gastenboek en dit niet enkel na jullie huwelijksdag, maar zeker en vast ook TIJDENS jullie feest. Jullie helpen mee enkele vragen opstellen waar jullie gasten een reactie op geven. Sinds enkele maanden hebben we nu ook 'DE PRAATPAAL touch', deze PRAATPAAL met touchscreen is iets budgetvriendelijker. Voor Lier zou de totale kostprijs op 246,30€ komen (inclusief btw, transport, plaatsing, ophaling en natuurlijk jullie DVD). Surf gerust eens naar www.depraatpaal.be of www.depraatpaaltouch.be voor meer informatie. Groeten, Joost