Nu Online
Momenteel zijn er 275 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pfff!

17-6-2010 16:03:13
Nog 344 dagen... Precies of mijn mooiste dag nooit dichterbij komt...

Nog 'lotgenoten' aanwezig? Wat doen jullie om de dagen sneller te laten gaan?

Groetjes

julie
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 21 | Gelezen: 736

rina
3-9-2011
 Meld misbruik17-6-2010 16:23:09

Ik nog 442dagen te gaan
Ik probeer al zoveel mogelijk op te zoeken voor de voorbereidingen en dan samen overleggen met men partner wat het beste is voor ons en wat we het liefste hebben op onze grote dag Wij kunnen alleen int weekend alles in orde zetten spijtig genoeg wegens het drukke weekprogramma van men partner zijn werk En al eens nadenken over de uitnodigingen en wat we die dag zouden kunnen laten serveren van eten voor de receptie en avondeten Er komt ontzettend veel bij kijken bij het organiseren van een huwelijk en er kruipt heel veel tijd in

groetjes Rina x

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik17-6-2010 16:32:19

Nog 337 hier :) Zo erg vind ik het niet hoor, die dag komt er heus wel. Ondertussen zijn we ook nog druk bezig met verbouwen dus .. Er zijn al wat dingen geregeld zoals feestzaal, gemeentehuis, kerk, fotograaf, videograaf .. Volgende week hebben we ook eens een afspraak met een ceremoniemeester. Beetje bij beetje komt het wel in orde en komt ook de dag dichterbij :)

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik17-6-2010 16:43:48

wij zijn ondertussen al meer dan een jaar verloofd, en geloof mij de tijd gaat snel genoeg vooruit

Het is alsof we nog maar verloofd zijn van gisteren en we trouwen al binnen 23 dagen!

geniet ervan van deze tijd, want hij is echt snel voorbij

Graziella
12-6-2010
 Meld misbruik17-6-2010 16:54:07

Helemaal akkoord met Eva !!!

Wij zijn ondertussen al bijna een week getrouwd !!! Weet nog heel goed dat ik me inschreef op dit forum met nog 743 dagen op de teller ...

Geniet vooral van de voorbereidingen heb ik ook gedaan....

Good Luck !!

Grtjs
Mevr. Smaali Graziella (hahaha klinkt gek !!)

Steffi
21-5-2011
 Meld misbruik17-6-2010 16:57:02

heel veel bezig zijn met plannen...
heb elke week wel iets te doen en zo vliegt de tijd .. :)
ik heb nog 337 dagen op de teller

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-6-2010 17:48:32

Dat heb je natuurlijk als je een lange verloving hebt... Wij waren verloofd in november 2008 en trouwden in juli 2009, dus heb nooit zo'n "lange verlooftijd" gehad.

Lien
13-8-2011
 Meld misbruik17-6-2010 17:55:49

Hey,

bij mij nog 421 dagen het duurt precies eeuwen.
Maar nu kan je vele dingen vergelijken en je mag alles op een rustig tempo doen dat vind ik er super aan!!

Groetjes x x x

Jana
9-7-2011
 Meld misbruik17-6-2010 18:02:23

Ik heb nog 386 dagen op de teller. Feestzaal en traiteur zijn ondertussen geregeld. Ik vind het wel een voordeel dat ik nog tijd genoeg heb, want ik heb wel regelmatig nog een leuk idee en dan heb ik nog tijd genoeg om dat aan mn vriend te vertellen en uit te werken.
Ik wacht wel nog altijd op het belangrijkste, namelijk de officiële verloving met de ring. Ooit heb ik eens gezegd dat ik geen ellenlange verlovingstijd wil. Dat breekt me nu zuur op hehe. Maar hij heeft beloofd me te vragen vóór het einde van de zomer. Spannend!

Ife
15-7-2011
 Meld misbruik17-6-2010 18:34:29

Ja, hier ook nog 393 dagen... we hebben eens geklonken toen we de 400 gepasseerd waren :-)
In elk geval, ik sluit me aan bij de anderen: het is heel leuk dat je zoveel tijd hebt. Dan heb je de kans om ideetjes te verzamelen en de leukste uit te werken. Je hebt ook de tijd om uit te maken wat je nu echt wilt.. ik denk dat er veel minder stress zal zijn..
En om de dagen 'sneller' te laten gaan, sjah, ik kijk af en toe eens op dit forum :-) het lezen van de bekommernissen en vreugdesprongen van iedereen houdt je dicht bij je eigen dag, niet?

Wendy
28-5-2011
 Meld misbruik17-6-2010 18:47:41

Wij zijn op 28 mei gezellig gaan eten met ons tweetjes. Om te vieren dat het nog exact een jaartje was!
Maar ik denk wel dat het er rap zal zijn!

valerie
3-6-2011
 Meld misbruik17-6-2010 19:02:41

pff idd nog 350 dagen te gaan..
Het lijkt echt nog zo ver weg. Ik tel iedere dag jammer genoeg :(

Astrid
9-7-2011
 Meld misbruik17-6-2010 20:18:00

Hier ook nog 386 dagen te gaan, maar het zal wel snel zover zijn! Genieten van de verloving heeft toch ook iets en dan heb je zeker genoeg tijd om alles te regelen :)

Geniet er van!
Groetjes!

wendy
28-5-2011
 Meld misbruik17-6-2010 20:44:13

Bij mij ook exact nog 344dagen, we huwen op dezelfde dag!! :-)
Zou van mij ook wel wat vlugger mogen gaan, maar zoals velen zeggen je kunt dan nog veel ideetjes opdoen en nog tijd genoeg om alles op een perfecte manier uit te werken :-)
Maar vraag me zo af, wnr je dan de zaal,ceremoniemeester,fotograaf,kerk,stadhuis hebt wat je nog zoveel kunt doen ? :-)

Jolien
5-3-2011
 Meld misbruik17-6-2010 21:01:40

Hoi hoi !!

Hier van hetzelfde hoor. Toen ik me inschreef hier op het forum waren het nog 600 dagen ofzo, nu nog 260 ! Het gaat sneller dan je denkt hoor. In het begin waren wij er niet zoveel mee bezig maar nu komt het steeds dichterbij. Alles op het gemakje plannen is ook wel leuk hoor ! De zaal ligt al een tijdje vast, fotograaf en kleed ook. Nu heb je nog veel tijd om je bezig te houden met de "kleinere" dingen zoals bedankjes, kaartjes, juwelen, ...

Geniet er van !

groetjes

Heidi
24-7-2010
 Meld misbruik17-6-2010 21:33:49

Wij hebben gelukkig niet zo'n lange verloving... In januari waren we verloofd en 24 juli is het al zover... Gelukkig, want ik kijk er echt naar uit!!
Groetjes

inge
15-4-2011
 Meld misbruik17-6-2010 21:36:46

Bij mij nog 301 :( Ik zit veel te veel op deze site om de tijd door te brengen... En probeer ondertussen wat te regelen voor the wedding. Zaal, kerk en gemeentehuis liggen al vast. Nu de rest nog. En wachten duurt lang he :s

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik17-6-2010 22:45:20

Hey Julie,

Bij mij was het net hetzelfde als bij Eva,

Meer dan een jaar verloofd, ik hoor het mij nog altijd tegen iedereen vertellen en nu plots zonder dat je het weet nog 22 dagen te gaan. Nu zaterdag mijn vrijgezellendag.

Geniet van je verloving en van de voorbereidingen.

Elke dag is een stap dichter naar je droomhuwelijk.

Groetjes

Tineke

Eline
31-7-2010
 Meld misbruik18-6-2010 9:19:39

Ik ben sinds december 2009 verloofd en trouw op 31 juli.
Dus zo heel veel tijd heb ik niet om voor te bereiden dus dat is ook niet leuk.
Maar de voorbereidingen zijn echt wel super tof.

Groetjes

Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik18-6-2010 10:28:57

Nog 413 dagen op de teller. Ik sta er dubbel tegenover. Enerzijds droom ik elke nacht van die dag en wens ik dat hij er snel is. Maar anderzijds...hoe sneller die dag er is, hoe sneller het voorbij is en ik vind het plannen en dromen erover best ook leuk.
Wij hebben een superlange verloving. Op onze trouwdag zullen we meer dan 2 jaar verloofd zijn. Het vervelendste vind ik dat vele anderen na ons verloofd zijn, maar voor ons getrouwd :)

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik18-6-2010 11:49:28

Hier nog 371 dagen op de teller :)!
Ik verlang er heel hard naar!
Ik heb een website gemaakt en breng daar veel tijd door, momenteel ligt het stil omdat we 6dagen op 7 werken en op zoek zijn naar een huis!
Vanaf september vlieg ik er terug in :)!

Ik heb vorige week vrijdag de jurk van mijn schoonzus aangedaan... het was grappig! Misschien moet je eens naar een bruidswinkel gaan, kleedjes passen en dan is het wachten een beetje minder lang :)

Succes!!

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik18-6-2010 15:03:38

Misschien moet je gewoon proberen er wat minder gefixeerd op te zijn? Als je nog langer dan een jaar te gaan hebt, kan je toch nog niet zo heel veel voorbereiden.
Begrijp me niet verkeerd, je kan natuurlijk al wat info zoeken, een aantal zaken vastleggen, leuke ideetjes bedenken... maar op dit moment is het nog niet nodig om elke dag met dat huwelijk bezig te zijn.
Waarschijnlijk zijn er vóór je huwelijk nog een heleboel andere leuke momenten om naartoe te leven zoals op reis gaan, andere leuke gebeurtenissen...
Je zal zien, je dag zal er sneller zijn dan je verwacht!
Wij zullen op het moment van ons huwelijk ook anderhalf jaar verloofd zijn. Het lijkt nochtans nog maar zo kort geleden dat hij plots met die mooie ring op de proppen kwam! En vandaag staan er nog maar 77 dagen op de teller en moet die mooie ring zelfs al terug opgeblonken worden omdat ie er anders naast mijn trouwring dof zal uitzien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...