Nu Online
Momenteel zijn er 337 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe elkaar leren kennen?

18-6-2010 14:49:10
Hey iedereen,

Even uit nieuwsgierigheid, hoe hebben jullie elkaar ontmoet?

Bij ons is het op een vrij ongewone manier gegaan. Nadat mijn ouders zijn gescheiden, is mijn ma hertrouwd. Blijkt dat haar nieuwe man een zoon heeft waar het heel goed mee klikt. Van het een is het ander gekomen, maw ik ga trouwen met mijn stiefbroer.

Annelies
2-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 46 | Gelezen: 1802

ingeborg
17-7-2010
 Meld misbruik18-6-2010 15:03:23

Leuk!

Ik was de verpleegster en hij de patiënt :-D

sarah
9-10-2010
 Meld misbruik18-6-2010 15:05:20

alle jong , nog grappige situatie

ik heb mijn vriend leren kennen op een fuif, maar we zijn maar een koppel geworden zes jaar later!
het maakt niet uit waar je hem hebt leren kennen, zolang je maar gelukkig bent!!

veel succes met de voorbereidingen...

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik18-6-2010 15:13:32

ik kwam uit een relatie van 3j (17j toen ik in relatie stapte) en ging het er eindelijk op 20j eens van pakke , maar ben bij den eerste blijven pLakke
Leren kennen via gemeenschappelijk bevriend koppel. Hij had me al dikwijls opgemerkt.. ikke hem eigenlijk niet (lol) en doordat mijn vriendin zei: kelly, halloooo, zie je dat nu niet???! Ben ik wakker geschoten ja ik was dat nog niet gewoon om terug op de vrijgezellenmarkt te zijn hé (was maar 5 weken uiteen met vorige vriend)

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik18-6-2010 15:15:17

Leuk topic!

Wij zijn echte 'high school sweet hearts'!
Mijn toekomstige was in zijn jonge jaren nogal 'wild'. In het 6e middelbaar moest hij na een jaar van feesten en spijbelen zijn jaar over doen en kwam hij zo bij mij in de klas terecht. En van het één kwam het ander, het brave studentje (ik dus, haha) en de wildebras werden een koppel
Tijdens onze hogere studies zijn we eens een jaar uit elkaar geweest. Maar echte liefde krijg je niet kapot zullen we maar zeggen, en na een jaar bezinnen, zijn we dus toch weer bij elkaar gekomen. Ondertussen zijn we 14 jaar verder en gaan we eindelijk trouwen, met onze twee dochters als bruidsmeisjes!

Laura
22-10-2011
 Meld misbruik18-6-2010 15:19:18

Leuke verhalen allemaal! Wij hebben elkaar leren kennen op de eerste dag aan de univ. We zaten naast elkaar tijdens de infosessie, bleken enorm veel gemeen te hebben, waaronder ook onze studierichting. Ondertussen zijn we al bijna zes jaar samen, waarvan vijf als student :-)!

Graziella
12-6-2010
 Meld misbruik18-6-2010 15:52:09

Wij leerden mekaar kennen op de dominicaanse republiek waar we beiden voor Club Med als GO werkte (hij als choreograaf en ik als receptionniste).
De dag dat ik hem uit de bus zag stappen bij zijn aankomst in het clubdorp, met zijn gitaar op de rug - zei ik tegen mezelf Die Is Van Mij... die avond was ie al te gast op mijn kamer (OUPS) en hij is nooit meer vertrokken.... :-))))))))))))
Nu 5 jaar geleden...
En morgen 1 Week getrouwd

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik18-6-2010 16:02:11

hij was mijn prins op het witte paard (heeft de dief van mijn handtas gevat en tegengehouden tot de politie er was)
we kenden elkaar daarvoor al wel via via, maar pas enkele maanden later iets geworden

Het volledige verslag staat op users.telenet.be / timeneva (spaties verwijderen natuurlijk ) alsook alles over het huwelijksaanzoek

groetjes
eva

Els
26-6-2010
 Meld misbruik18-6-2010 16:04:34

Ik werkte in een jongerencafé achter de toog ... Hij zat regelmatig voor de toog. Was toen 17 en hij 24 ... Hij vond mij toen te jong, maar een jaartje later (18 én meerderjarig) is hij toch voor mij gevallen ... Nu bijna 7 jaar geleden!
En nog even gelukkig ...

Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik18-6-2010 16:16:27

Hij was op zoek naar een nieuwe wagen... en ik heb hem die verkocht :-) Dat is ondertussen al van 3,5 jaar geleden en we zijn nu sinds 27 dagen getrouwd!

Leen
5-11-2011
 Meld misbruik18-6-2010 16:24:45

Wij hebben elkaar leren kennen op internet, via looknmeet. Na een paar maanden met elkaar praten, hebben we dan een avond afgesproken en het klikte meteen! Een beetje een rare manier om iemand te ontmoeten maar dat is ondertussen al 5,5 jaar geleden dus het is allemaal goed gekomen :)

Leen
5-11-2011
 Meld misbruik18-6-2010 16:24:47

Wij hebben elkaar leren kennen op internet, via looknmeet. Na een paar maanden met elkaar praten, hebben we dan een avond afgesproken en het klikte meteen! Een beetje een rare manier om iemand te ontmoeten maar dat is ondertussen al 5,5 jaar geleden dus het is allemaal goed gekomen :)

roxanna
6-8-2011
 Meld misbruik18-6-2010 16:31:02

Ik studeerde voor lerares, en maakte daar nieuwe vriendinnen.
één van die vriendinnen had een broer, ze zag het nog iets worden tussen ons.
Ze nodigde me uit voor een barbecque en ja...
van het een kwam het ander ;)

roxanna
6-8-2011
 Meld misbruik18-6-2010 16:31:04

Ik studeerde voor lerares, en maakte daar nieuwe vriendinnen.
één van die vriendinnen had een broer, ze zag het nog iets worden tussen ons.
Ze nodigde me uit voor een barbecque en ja...
van het een kwam het ander ;)

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik18-6-2010 16:33:40

Via een soort studentenuitwisseling... mijn aanstaande zat in een economische studierichting in Enschede (Nederland), ik een economische richting in Leuven.
Door samenwerking tussen verschillende Europese onderwijsinstellingen (hogescholen/universiteiten) werd het zo georganiseerd dat om de beurt in hun land een Business Week werd georganiseerd. Je was mar verplicht één daarvan bij te wonen.
Wij kozen voor Setubal, Portugal. Het was toen voor die tijd (1-10 november) nog erg warm, vandaar mijn keuze dus. :)
Hij zat zoals je al kon afleiden in de Nederlandse delegatie, ik in de Belgische. Na thuiskomst nog eventjes gepraat met foto's uit te wisselen maar daarna lang stilte.
Wanneer de Business Week in Nederland was, ben ik daar heen gegaan (nog geen vlinders at all), kleine reünie gehad met allerlei mensen van Portugal, Polen, Tsjechië, etc... EN Belgen. Toen velen moe waren van verplicht sociaal programma, bleven enkelen over om nog te poolen en wat te drinken, waaronder hij en ik.
Héél wat afgelachen, zonder meer. Later kwam hij naar Leuven, in tussentijd héél véél contact gehad en ja... van 't één kwam 't ander. :)

Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik18-6-2010 16:52:21

Wij hebben elkaar leren kennen in een trainerscursus.

Het gekke is wel dat hij mij mama al langer kende (redder bij de sportclub waar zij secretaresse van is).
Beginnen praten over mijn mama (hoe ik ze kende ;-))
en van het een kwam het ander hé.
Dit is nu iets meer dan 5,5 jaar geleden.

Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik18-6-2010 16:52:24

Wij hebben elkaar leren kennen in een trainerscursus.

Het gekke is wel dat hij mij mama al langer kende (redder bij de sportclub waar zij secretaresse van is).
Beginnen praten over mijn mama (hoe ik ze kende ;-))
en van het een kwam het ander hé.
Dit is nu iets meer dan 5,5 jaar geleden.

Esther
11-9-2010
 Meld misbruik18-6-2010 16:59:33

Onze loopclub organiseerde een stratenloop, waarvoor we vele sponsors nodig hadden.
Mijn aanstaande is zelfstandige, en zo kwamen we natuurlijk bij hem terecht.
Na enkele bezoekjes sleepte ik dus niet alleen een hoofdsponsor in de wacht, maar ook een hele lieve vriend

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik18-6-2010 17:37:38

Elkaar leren kennen via een vriendin (collega van Bart)

volledige verhaal op astridenbart110910.bruiloftsite.nl :-)

Groeten,

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik18-6-2010 17:59:01

Ik had net een lange relatie van bijna 10 jaar achter de rug. Een collega van mij had gezegd dat ik maar eens moest langs komen in haar stamcafé, het was daar rustig en dan kon ik mijn hart eens luchten. Wel, 4 dagen na die breuk geraakte ik aan de babbel met iemand aan de toog, hij had ook een slechte relatie achter de rug. Het klikte, we voelden aan dat we elkaar konden geven wat ieders verwachting was. Tegen 's avonds waren we een koppel en een week later woonden we samen. Ondertussen zijn we 3,5 jaar verder, hij is nooit meer vertrokken .

Ife
15-7-2011
 Meld misbruik18-6-2010 18:02:39

:-) mijn schat zat gitaar te spelen in het midden van sint pietersplein in gent. Vond het mooi klinken en heb me erbij gezet :-) Toen ik hoorde dat ze elke week samenkwamen om te repeteren, ben ik maar blijven afkomen hé :-)

Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik18-6-2010 18:14:12

hiihhi zo leuke verhalen allemaal! en OOh zo romantisch bij sommigen hihi helemaal mijn ding :D.
Ik heb mijn vriend ook leren kennen via via vrienden.
Had ook nog maar net een relatie van 2 jaar achter de rug.
De eerste keer dat ik terug begon uitgaan met mijn vrienden was hij erbij.
Hij heeft me ondersteund maar had toen al een oogje op me.
Als ik de breuk verwerkt had, begonnen we af te spreken en na de vierde dag op rij met daten hebben we in bobbejaanland gekust. hih heb nog steeds een foto van ons als we 1 dag samen waren, ondertussen al bijna ( binnen 5 dagen) al 5 jaar geleden. ziezo mijn verhaaltje :D

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik18-6-2010 18:25:32

Bij ons een wat raar verhaal, ik leeerde hem kennen door mijn toenmalige vriend . Zij waren kameraden. Tussen mij en die toenmalige vriend zat het niet zo goed eigenlijk. (soms voel je dat gewoon) We waren met een hele groep vrienden een weekend aan zee, en mijn ventje was daar dus ook... Vanaf die 1ste keer dat ik hem zag wist ik, hij is het gewoon. En zo te zien dacht hij er zo ook over. Met die toenmalige vriend zijn wij nu nog steeds bijden bevriend, hij mag dan ook naar onze trouw komen, ah ja ik mag hem wel dankbaar zijn door hem heb ik men ventje leren kennen! En nu na 5 jaar vriend en vriendin stappen wij eindelijk het huwelijksbootje in!

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik18-6-2010 18:38:55

Ik ben als het ware "nen bazepoeper" :) Wahahaha, klinkt marginaal, maar hier bij ons wordt dit gebruikt als een fleemer. Bij mij was het echter letterlijk. Ik werkte bij hem toen hij nog een café uitbaatte en moest helemaal niets van hem weten aangezien hij 10 jaar ouder was. Maar uiteindelijk ben ik onverwachts voor zijn charmes gevallen. Vooral fysieke aantrekking was aanwezig, maar ik wou eerst niet toegeven aangezien ik net een moeilijke breuk achter de rug had. En net zoals hierboven was ik een braveke en hij een geen simpele jongen. Feit dat hij dan nog failliet ging zorgde ervoor dat mijn ouders niet achter de relatie stonden.

Doordat hij 10 jaar ouder is heeft hij nu dat ruige deel van zijn leven achter zich gelaten en passen we perfect bij elkaar! Ondertussen een dochter van 1.5 en 3.5 jaar! Hij had nooit gedacht zulk leven ooit te leiden... en zo ook de rest van zijn én mijn familie die nu dolgelukkig zijn.

Ben nog steeds blij dat ik in de moeilijke beginperiode heb volgehouden. Het kon alleen maar beteren :)

x Kitty

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik18-6-2010 19:09:25

Wij hebben elkaar leren kennen via internet, MIRC nog in den tijd op 11/11/2000. Enkele dagen nadien begon hij een relatie met een meisje maar we bleven contact hebben. Ik kreeg kadootjes en leuke brieven, maar vanwege het grote leeftijdsverschil (ik was 14, hij 22) hebben we maar niet afgesproken. Na 3 jaar was zijn relatie gedaan en ik was dan toch ook al iets ouder, hebben we eindelijk afgesproken op 5/12/2003. Sinds die avond zijn we samen en ondertussen al bijna een jaartje getrouwd!!!

Groetjes, Laura

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik18-6-2010 19:12:01

Op m'n 17de zat ik eens een vrijdagavond onverwacht alleen thuis (normaal was ik dan altijd aan het trainen, maar die week was het toevallig geen training). Een vriendin van me wou wat bijpraten op msn. Ik kreeg toen echter een sms van haar dat haar msn niet werkte en ze vroeg of ik naar de publieke chat van TMF wou gaan (iets wat ik niet gewoon was te doen).
Nadat ik een tijdje met m'n vriendin gepraat had, ging zij offline maar ik vond het chatten ondertussen wel leuk, en dus bleef ik nog wat plakken. Na een tijdje geraakte ik aan de praat met een jongen uit het verre Oost-Vlaanderen... We hebben tot een gat in de nacht gechat over vanalles en nog wat!! Op het einde hebben we gsm-nummers uitgewisseld. Eerlijk gezegd dacht ik op dat moment niet dat ik nog ooit iets van hem zou horen. Maar enkele dagen later kreeg ik 's morgens een sms "Veel succes op je eerste werkdag. Groetjes. Pieter". Hij had onthouden dat ik in de paasvakantie vakantiewerk zou gaan doen!! En daar waren de vlinders!! We hebben dan een maand continu SMS-jes heen en weer gestuurd en uiteindelijk heb ik m'n stoute schoenen aangetrokken en ben ik op de trein gestapt. Een ware blind date en liefde op het eerste gezicht
Nadat we een jaar een 'weekendrelatie' gehad hebben, kwam het punt van verder studeren. Hij heeft dan besloten om niet in Gent maar in Hasselt te komen studeren. Een kot vonden we niet zo gemakkelijk, dus is hij gewoon bij ons thuis komen inwonen. En hij is nooit meer weg gegaan
Ondertussen 9 gelukkige jaren samen, waarvan 2 in ons eigen huisje met onze 4 schatten van honden.

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik18-6-2010 19:12:02

Op m'n 17de zat ik eens een vrijdagavond onverwacht alleen thuis (normaal was ik dan altijd aan het trainen, maar die week was het toevallig geen training). Een vriendin van me wou wat bijpraten op msn. Ik kreeg toen echter een sms van haar dat haar msn niet werkte en ze vroeg of ik naar de publieke chat van TMF wou gaan (iets wat ik niet gewoon was te doen).
Nadat ik een tijdje met m'n vriendin gepraat had, ging zij offline maar ik vond het chatten ondertussen wel leuk, en dus bleef ik nog wat plakken. Na een tijdje geraakte ik aan de praat met een jongen uit het verre Oost-Vlaanderen... We hebben tot een gat in de nacht gechat over vanalles en nog wat!! Op het einde hebben we gsm-nummers uitgewisseld. Eerlijk gezegd dacht ik op dat moment niet dat ik nog ooit iets van hem zou horen. Maar enkele dagen later kreeg ik 's morgens een sms "Veel succes op je eerste werkdag. Groetjes. Pieter". Hij had onthouden dat ik in de paasvakantie vakantiewerk zou gaan doen!! En daar waren de vlinders!! We hebben dan een maand continu SMS-jes heen en weer gestuurd en uiteindelijk heb ik m'n stoute schoenen aangetrokken en ben ik op de trein gestapt. Een ware blind date en liefde op het eerste gezicht
Nadat we een jaar een 'weekendrelatie' gehad hebben, kwam het punt van verder studeren. Hij heeft dan besloten om niet in Gent maar in Hasselt te komen studeren. Een kot vonden we niet zo gemakkelijk, dus is hij gewoon bij ons thuis komen inwonen. En hij is nooit meer weg gegaan
Ondertussen 9 gelukkige jaren samen, waarvan 2 in ons eigen huisje met onze 4 schatten van honden.

Tineke
23-7-2010
 Meld misbruik18-6-2010 19:45:06

Hé leuk, en veel verschillende verhalen!

Wij hebben elkaar leren kennen bij de lijstvoorstelling van de gemeenteraadsverkiezingen in 2006. We stonden beiden op dezelfde lijst maar kenden elkaar niet. 't Heeft wel nog tot 2009 geduurd eer we een koppel werden (maar van dan af ging het snel ;) ).

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik18-6-2010 20:27:39

Wat een leuke verhalen allemaal!

eline
20-5-2011
 Meld misbruik18-6-2010 20:33:38

we waren pas 17, konden mekaar via via
ben hem achterna gelopen op een fuif en we hebben gekust 
nu al ruim 8 jaar geleden
zopas bevallen van Daantje
nu stappen we in het huwelijksbootje
xx 

Melissa
8-5-2010
 Meld misbruik18-6-2010 20:54:16

Hey Annelies,

Ook ik ben getrouwd met mijn "stiefbroer"

Allé, nu is het gewoon mijn ventje, want zijn mama en mijn papa zijn alweer uit elkaar!

Groetjes,

Mel

Melissa
8-5-2010
 Meld misbruik18-6-2010 20:54:18

Hey Annelies,

Ook ik ben getrouwd met mijn "stiefbroer"

Allé, nu is het gewoon mijn ventje, want zijn mama en mijn papa zijn alweer uit elkaar!

Groetjes,

Mel

Wendy
23-12-2010
 Meld misbruik18-6-2010 22:42:17

via chat.be en daarna afgesproken. daarna ben ik nooit meer uit zijn leven gegaan.

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik18-6-2010 23:06:38

wij zijn al bijna 14 jaar samen ( van mijn 16 jaar en hij 19)! wij zijn dus ook echte jeugdliefde. ik heb altijd gezegd dat ik een "speciaal" iemand moest vinden en dan pas zou ik die persoon niet beu geraken. en na enkele verliefdheden die telkens na een week weer even vlug verdwenen als ze waren gekomen kwam ik mijn ventje tegen en raar maar waar die verliefdheid bleef aanhouden. nu 14 jaar later ( en bijna 1 weekje getrouwd) hebben wij samen een pracht van een gezin, 2 dochters, 2 katten en een sloeber van een hond.

Eline
31-7-2010
 Meld misbruik19-6-2010 8:44:12

Ik kende eerst de broer van mijn vriendin en ja in een weekend met Kermis hier in Kuurne ja leerde ik haar kennen en het klikte en ja van het een komt het ander he.

Groetjes

Charlotte
18-9-2010
 Meld misbruik19-6-2010 9:05:19

Ik en mijn vriend hadden beide geholpen bij bloedserieus, maar hij wel op de achtergrond voor de site, dus ik hoorde steeds alleen maar dingen over de netboer. Dan via msn met elkaar gepraat, en uiteindelijk heb ik beslist van kom nu moeten we toch eens afspreken! Hij was nog nooit in de Kruidtuin van Leuven geweest, dus moest het van mij daar doorgaan, ik trok mijn bloedserieus-t-shirt aan zodat hij zou weten naar wie hij op zoek moest gaan. En hij heeft mij gevonden en van het één kwam het ander...

Jana
9-7-2011
 Meld misbruik19-6-2010 11:30:02

Mijn tweelingzus had een relatie met zijn tweelingbroer ;-) Tussen hen is het uiteindelijk niets meer geworden, maar ik trouw wel met zijn lieve broer na een relatie van 3 jaar.

Jana
9-7-2011
 Meld misbruik19-6-2010 11:30:05

Mijn tweelingzus had een relatie met zijn tweelingbroer ;-) Tussen hen is het uiteindelijk niets meer geworden, maar ik trouw wel met zijn lieve broer na een relatie van 3 jaar.

sanne
3-9-2010
 Meld misbruik19-6-2010 14:30:23

Bij ons is het ook echt jeugdliefde :-) Ik was 15, hij 16 en we hebben elkaar op een tentfuif leren kennen. De week later terug elkaar gezien op een tentfuif en toen was het in de sjakos ;-) Wel grappig, we hebben een gezamelijke vriendengroep en zij hadden gewed hoe lang we samen zouden blijven. Het langste dat we kregen was 5 maanden en 't is ondertussen al 7,5 jaar! :-)

Das wel leuk al die verhalen!

groetjes xxx

sanne
3-9-2010
 Meld misbruik19-6-2010 14:30:27

Bij ons is het ook echt jeugdliefde :-) Ik was 15, hij 16 en we hebben elkaar op een tentfuif leren kennen. De week later terug elkaar gezien op een tentfuif en toen was het in de sjakos ;-) Wel grappig, we hebben een gezamelijke vriendengroep en zij hadden gewed hoe lang we samen zouden blijven. Het langste dat we kregen was 5 maanden en 't is ondertussen al 7,5 jaar! :-)

Das wel leuk al die verhalen!

groetjes xxx

Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik19-6-2010 14:46:06

Wij studeerden beiden in Leuven. Een vriendin die bij me op kot zat was verliefd op mijn vriend. Ik hoorde constant verhalen over hem en was hem al een beetje beu voor ik hem had leren kennen :)
Tijdens de blokperiode gingen we met een hele groep samen eten en we geraakten aan de praat. We hebben toen uren gebabbeld en tot 's nachts gechat. Iedereen zag wat er gebeurde, behalve ik.
Toen hij me vroeg om eens samen naar de film te gaan, zei ik zelfs nee, omdat ik mijn vriendin niet wou kwetsen. Maar bij zijn tweede poging kon ik geen nee meer zeggen :) Hij kwam me helpen bij het leren van statistiek, maar er zijn die avond andere dingen gebeurd :) En nu zijn we bijna 7,5 jaar later.

Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik19-6-2010 14:46:08

Wij studeerden beiden in Leuven. Een vriendin die bij me op kot zat was verliefd op mijn vriend. Ik hoorde constant verhalen over hem en was hem al een beetje beu voor ik hem had leren kennen :)
Tijdens de blokperiode gingen we met een hele groep samen eten en we geraakten aan de praat. We hebben toen uren gebabbeld en tot 's nachts gechat. Iedereen zag wat er gebeurde, behalve ik.
Toen hij me vroeg om eens samen naar de film te gaan, zei ik zelfs nee, omdat ik mijn vriendin niet wou kwetsen. Maar bij zijn tweede poging kon ik geen nee meer zeggen :) Hij kwam me helpen bij het leren van statistiek, maar er zijn die avond andere dingen gebeurd :) En nu zijn we bijna 7,5 jaar later.

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik20-6-2010 22:09:38

Hoe leuk om dit allemaal te lezen! Echt plezant :-)
Ik leerde destijds iemand kennen via mijn beste vriendin. Die gast wou mij koppelen aan zijn beste kameraad maar toen mijn vriendin die beste kameraad zag was ze op slag verliefd en is zij er iets mee begonnen (en ik dan met die eerste gast).... We werden wel beste vrienden en konden later alles vertellen aan elkaar. Na 3 jaar beseften we toch dat onze relaties niet lukten en kwamen we uiteindelijk toch samen! Na 3 jaar beste vrienden en 2 jaar samenzijn trouwen we in juli en ons geluk kan niet op! :-)

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik20-6-2010 22:09:41

Hoe leuk om dit allemaal te lezen! Echt plezant :-)
Ik leerde destijds iemand kennen via mijn beste vriendin. Die gast wou mij koppelen aan zijn beste kameraad maar toen mijn vriendin die beste kameraad zag was ze op slag verliefd en is zij er iets mee begonnen (en ik dan met die eerste gast).... We werden wel beste vrienden en konden later alles vertellen aan elkaar. Na 3 jaar beseften we toch dat onze relaties niet lukten en kwamen we uiteindelijk toch samen! Na 3 jaar beste vrienden en 2 jaar samenzijn trouwen we in juli en ons geluk kan niet op! :-)

Natasha
23-7-2010
 Meld misbruik21-6-2010 13:03:44

Wj kennen mekaar ook van vroeger in het plaatselijk stamcafé, ik was 17 hij 18. Ik was meteen verliefd op hem geworden, maar doordat hij toen al een vriendin had en niets moest weten van me is dat dan maar zo gebleven. We hadden een gemeenschappelijke vriendenkring en ging dus nog regelmatig samen uit.
Daarna zijn we mekaar uit het oog verloren, had ik iemand anders leren kennen uit een andere vriendenkring en dus daar vooral mee opgetrokken.
Na 4jaar terug contact gehad met elkaar via msn, zijn relatie was toen net gedaan en de mijne ook. En zo terug aan de praat geraakt en afgesproken met elkaar. Alles ging van zelf sprekend omdat we elkaar al kenden van ervoor. Ondertussen zijn we nu iets meer of 4 jaar samen, wonen we 3 jaar samen en gaan we volgende maand in het huwelijksbootje stappen!

Natasha
23-7-2010
 Meld misbruik21-6-2010 13:03:47

Wj kennen mekaar ook van vroeger in het plaatselijk stamcafé, ik was 17 hij 18. Ik was meteen verliefd op hem geworden, maar doordat hij toen al een vriendin had en niets moest weten van me is dat dan maar zo gebleven. We hadden een gemeenschappelijke vriendenkring en ging dus nog regelmatig samen uit.
Daarna zijn we mekaar uit het oog verloren, had ik iemand anders leren kennen uit een andere vriendenkring en dus daar vooral mee opgetrokken.
Na 4jaar terug contact gehad met elkaar via msn, zijn relatie was toen net gedaan en de mijne ook. En zo terug aan de praat geraakt en afgesproken met elkaar. Alles ging van zelf sprekend omdat we elkaar al kenden van ervoor. Ondertussen zijn we nu iets meer of 4 jaar samen, wonen we 3 jaar samen en gaan we volgende maand in het huwelijksbootje stappen!

Kelly
11-6-2011
 Meld misbruik21-6-2010 22:38:23

Mijn vriend is eigenlijk mijn neef. Op een familiefeestje zagen we mekaar na vele jaren terug (ik bijna 16, hij bijna 18) en men eerste reactie was: wauw, wa ne knappe gast! We hadden mekaar al lang niet meer gezien (onenigheid in de familie), we vonden dit wel spijtig dat we weinig contact hadden, dus wilden we wel eens afspreken en wisselden we onze nummers uit. Enkele dagen later hingen we al uren aan de telefoon... en ja van het een komt het ander he! Velen gaven ons weinig slaagkans, maar zie we zijn al 12 jaar samen, hebben n dochter en n zoontje en volgend jaar worden we dan (eindelijk) man en vrouw!

btw: leuk om jullie verhalen te lezen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...