Terug naar overzicht
Hallo, Ook wij nemen onze trouwkleren mee op reis, hoewel familie en vrienden ons zot verklaren! Wij willen ze echter niet in de valies steken, omwille van het gevaar deze kwijt te spelen. We hebben daarom een trolley gekocht op maat van de handbagage (hadden van enkele bruidjes op andere fora deze tip gekregen). Hoewel dit klein lijkt blijf ik er van overtuigd dat mijn kleed daarin zal kunnen. Misschien wel met veel plooien maar naar het schijnt helpt het dan om het kleed open te hangen in de badkamer en heet water te laten lopen en zo de plooien eruit te wrijven... Wij willen gewoon unieke trouwfoto's in een exotisch kader... Groetjes, Imke
Ik zou ook ontzettend bang zijn om mijn kleed te 'verliezen'... En toen ik mijn foto's zag van onze huwelijksreportage bij de fotograaf was ik superblij en konden deze foto's geen exotische bestemming overtreffen! Ik vind ook dat je op je trouwdag nog nét een iets andere uitstraling hebt dan 'gewoon'. Ik kan dat moeilijk uitleggen... Je merkt dat misschien zelf wel als je trouwfoto's bekijkt...
Hallo Wij nemen onze kleren ook mee. Ik heb al gehoord van mensen dat ze aan de stewardessen vragen om dit weg te hangen in het vliegtuig en dat was ik ook van plan om te doen. groetjes
Hey Annelies , Ik trouw op Curacao en mijn kleed Moet mee Het is idd zo als je het vraagt aan de stewardessen dat zij het veilig opzij hangen voor jou. Maar wel zeker niet vergeten te vermelden op het reisbureau , zij geven dit dan ook meestal al door . Grtjs Wendy
Hallo, Wij hebben contact genomen met de reismaatschappij waar wij mee vliegen (jetair) en daar vertelden ze ons dat ze dit niet meer apart weg hangen op het vliegtuig... Daar zou ik dus niet te veel op rekenen... Grtjs, Imke