Terug naar overzicht
Wij geven ook een soort trouwfuif in "de nieuwe admiraal" in Destelbergen. Lieve mensen en geschikt voor mensen die het niet al te chique willen. Grtjes kim
Wij gaan ons feest (21 mei 2011) geven in salons Caipirinha in Merelbeke, alleen nog maar goede dingen van gehoord. Je moet er wel snel bijzijn, want wij hebben gereserveerd in februari en de oorspronkelijke datum die we wouden was al bezet.
hey, wij trouwen ook op 27aug 2011 int gentse!Veel succes alvast! grtjs
Wij trouwen ook de 27 augustus 2011 in regio Gent Blijkbaar een populaire dag!
Hoi Valerie wij geven ook ons trouwfeest inde lage vuurse te oostakker in ieder geval heb ik alleen nog maar positieve commentaar gehoord, ik kan je op de hoogte houden wij trouwen 17 september dominique
Hallo , wij trouwen 16 juli en geven ons feest ook in De Lage Vuurse . Vroeger ben ik daar al eens naar een feest geweest en was in orde ! Is nu wel overgenomen , dus zullen wel zien . In elk geval heb je heel veel mogelijkheden om echt uw eigen stempel te drukken kwa eten , van koud buffet tot 4 gangen menu ..... Vind het ook wel een romantisch en gemoedelijke feestzaal . Laat u nadien weten hoe het is geweest ! grts Nancy