TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
katrien
1-10-2010
|
23-6-2010 18:55:30
Hey,
Ik vind da wel iets hebben hoor :-)
Als je er u goed bij voelt moet je dat zeker doen ze :-)
xxxx
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
23-6-2010 19:33:50
Zwart gaat bij alles.. toegegeven, 'n grijs pak zou er beter bij passen... Maar als hij zijn pak al heeft, zou ik me als bruid niet laten tegenhouden daardoor.
Het is trouwens een mooi groen, zou'k zelf nooit durven, maar ben dan ook 'n lafaard wat dat betreft en ga toch voor het veilige, klassieke wit. :)
|
|
Véronique
31-7-2009
|
23-6-2010 19:56:35
Ik zou niet voor wit gaan, aangezien je man in het wit is en één van de twee dan snel grauwer lijkt dan de andere... Voor de rest gaan zowat alle kleuren vermoed ik, zeker ook dit groen...
Ik weet echter niet of deze website te vertrouwen is... Ik zie hier een bruidsjurk van Linea Raffaelli opstaan voor €125. Dit zou wel erg kras zijn... Enkel pasmodel 46-48 is aanwezig maar al de rest zou nog na te bestellen zijn... Lijkt me een beetje 'louche'.
|
|
Daisy
4-6-2011
|
23-6-2010 19:56:44
Wow, wat een gedurfde keuze maar echt een prachtige jurk.
K denk wel dat dit bij je toekomstige zijn pak gaat staan hoor, dus ga ervoor!!
:-) xXx
|
|
rafa
6-5-2011
|
23-6-2010 19:57:34
mooi kleed, vind ik wel ja.. ga eens kijken onder www.dressmatch.com hebt ge ook van die mooie kleren in verschillende kleuren, en ook niet te kostelijk..
in ieder geval al heel hard merci voor de site door te geven, ik ga hier alvast mijn kleed op bestellen.. super gewoon
nog veel succes
groetjes rafa
|
|
Jessy
18-9-2010
|
23-6-2010 20:13:30
Hallo
Een heel mooi kleed, echt waar!
Maar als je via die website gaat bestellen, zou ik toch oppassen hoor, want op foto ziet het er leuk uit, maar een trouwkleed moet toch echt wel 'perfect' zitten... En dat zie je natuurlijk pas wanneer je het kleed aan hebt.
(vind trouwens € 125 voor een Linea Raffaelli ook zéér scherp...)
groetjes
|
|
isabel
23-10-2010
|
23-6-2010 20:21:07
Ik zelf heb ook een grotere maat en dus ook een volle boezem en
na allemaal kleedjes passen,moet ik zeggen dat een volle boezem en zo een bustiermodel niet samengaan.
Ben je eigenlijk al eens gaan passen in een winkel?
Zo weet je snel welke soort kleedjes je staan en niet.
Ik heb nu 1 op een V-hals en dat gaat rond de nek.
|
|
Wendy
23-12-2010
|
23-6-2010 20:34:01
ik had ze vanmorgend al gemaild en ze gaan het op mijn lengte maken en voor terug te sturen moest ik gewoon hun voorwaarden lezen. :) en nee ik heb geen goedkope winkel in de regio van Heist-op-den-Berg gevonden dus ik weet totaal niet wat mij staat. maar ik ga ook wachten tot de wintercollectie. :-)
|
|
Wendy
23-12-2010
|
23-6-2010 21:40:52
We vragen een aanbetaling van 50% en als die bijgeschreven is wordt de jurk voor u besteld. Als de jurk in huis is krijg u een mailtje en kunt u de andere 50% overmaken. Als dit ook bijgeschreven is wordt de jurk verstuurd of kunt u de jurk op komen halen (contant betalen mag dan ook altijd). Mocht u uiteindelijk de jurk toch niet nemen dan berekenen wij € 50,00 voor een trouwjurk en € 37,50 voor een avondjurk aan administratie/behandelingskosten om de voor ons gemaakte kosten te dekken. Kies a.u.b. bij het bestellen van een trouw of avond voor de betaal optie Overboeking, rond vervolgens de bestelling af maar betaalt u a.u.b. nog niet. U krijgt van ons een bevestiging en factuur voor het betalen van de aanbetaling van 50%!!
Is dit betrouwbaar of niet?
|
|
Gwen
14-5-2010
|
24-6-2010 14:30:58
Ik vind het niet echt betrouwbaar zou het zelf nooit doen, alleen de prijzen al zoals hierboven meermaals vermeld!
Gwen
|
|
Wendy
23-12-2010
|
24-6-2010 14:56:51
weten jullie dan een betrouwbare sites die liefst ook zo goedkoop mogelijk is (75 euro en 125 euro vallen dik mee vandaar dat ik iets wou bestellen op die site) :)
|
|
frida
6-2-2010
|
24-6-2010 15:20:32
ik vind het een prachtige jurk, maar ik zou toch ook oppassen voor bedrog,
he Wendy waarom kijk je eventuweel niet uit naar 2de hands trouwkleed?
|
|
Wendy
23-12-2010
|
24-6-2010 17:39:52
heb geen ervaring met iets te kopen van het internet (ja enkel met boeken) en ik weet niet eens wat mij zou staan dus ik weet het allemaal ff niet meer. iemand die een winkel kent ofzo want pff...
|
|
kelly
24-6-2011
|
24-6-2010 18:59:51
ja het jammere is natuurlijk dat je geen vervoer hebt hé . ik ben op de site : goedkopegalajurken.nl gebotst hier . daar vallen de prijzen ook heeeel goed mee en er zitten zeker jurken tussen die ook voor een bruid kunnen zijn. natuurlijk , je moet helemaal naar nederland hiervoor. is wel betrouwbaarder ... het is een echte winkel waar je dus eerst kan passen en dergelijke :)
|
|
Carolina
1-8-2009
|
24-6-2010 20:02:42
Betrouwbaar?!? Ik heb met hen ook al gemaild. Mijn trouwkleed van Sincerity bridal heeft daar ook al tussen gestaan. Ik heb er bijna 1500 euro voor betaald, en daar 125. Ik had er ook vragen bij maar hij vertelde mij dat ze de jurken in China lieten maken en blabla... Mijn kleed, van een Amerikaans merk, is ook made in China (staat op't lintje binnenin) Dus dit kan volgens mij allemaal perfect. En als ik het zo lees, als het op niks trekt, ben je 'maar' 50 euro kwijt. ?!? De kleine aanpassingen kan je ook nog bij een naaister in je buurt laten doen, dan betaal je nog een beetje maar je komt toch altijd goedkoper uit dan als je hier een kleed gaat zoeken. Zeker voor de grotere maten, die vind je niet zo snel 2de hands hé.
Maar, ik heb nog enkele andere opmerkingen:
Ik zie dat je in de winter trouwt, is het dan niet mooier in een 'warmere' kleur. Het groen is bij mij heel mooi maar een echt zomers kleurtje.
Ik zou ook meer voor een jurk gaan met schouderbandjes (of Vhals), zeker als je een zware boezem hebt. Dan kan je toch gemakkelijker je ondergoed vinden.
Misschien ook een jurk met mouwen allé, of iets van kant. 23 december is't maar frisjes hé.
Ah, de meeste kleedjes op die site kan je in alle mogelijke kleuren bestellen.
groetjes, Carolina
|
|
Carolina
1-8-2009
|
|
|
Wendy
23-12-2010
|
24-6-2010 20:16:35
hm moet ik nu van een site bestellen of in een winkel? twijfel twijfel... heb idd geen vervoer enkel openbaar vervoer dat wel...Maar in een winkel vragen ze meer dan 75 en 125 euro en aangezien we maar voor de kerk trouwen wil ik er niet veel geld aangeven en had ik gedacht iets te kopen wat ik later nog eens kan dragen...Pfff weet het nu echt niet meer hoor ^^
|
|
Wendy
23-12-2010
|
24-6-2010 20:17:38
Ohja verkopen ze daar ook trouwkleding? daar kan ik naartoe en daar koop ik soms ook maar soms is dat ook wel duur maarja ze hebben idd dingen die ik later nog eens kan dragen. Dat ik daar niet eerder aan dacht. Dank je wel Carolina!!! ^^
|
|
Wendy
23-12-2010
|
24-6-2010 20:18:19
ja trouwjurken verkopen ze daar wrsl ni maar tis juist dan neem ik gewoon een leuke jurk ^^
|
|
Wendy
23-12-2010
|
24-6-2010 20:19:22
mja 200 euro is toch ook wel veel hoor. zal straks eens kijken naar de site.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|