Terug naar overzicht
ik begrijp je volledig ;-) kop op meid, die zenuwen gaan wel over :-) (tegen morgennacht ongeveer denk ik...)
Ik besef eigenlijk nog niet goed dat het zaterdag al is... was eigenlijk al aan't denken dat ik zaterdag misschien liever in m'n shortje zou gaan rondlopen ;) We krijgen iig zalig weer, en 't zal voorbij zijn voor we het doorhebben! Even knipperen met die ogen, en we zijn een jaar getrouwd ;) Ik slaap gelukkig nog wel goed, maar morgenavond krijg ik al krullers in, dus dan wordt het wat minder vrees ik. Veel plezier iig, komt helemaal goed :)
Ja peggy veel plezier op je dag ;)
veel plezier iedereen. ^^
Veel plezier op jullie trouwdag!! En een cliché als een huis: geniet, geniet, geniet!! Dit kan je nooit meer opnieuw beleven... En Lieve, die krullers heb ik ook gehad, heb amper 2 uur geslapen, maar je leeft zo in een roes, de vermoeidheid heb ik pas gevoeld toen ons feest gedaan was en we naar huis reden. Achteraf is dat toch een mooie herinnering. Groetjes, Inge
een leuke dag gewenst !
Véél genot, vreugde, zon, nodige sentiment, etc... toegewenst morgen aan alle bruidjes en bruidegommekes. Wij zouden de echtgenote(s)(n) zeer dankbaar zijn bij 'n verslag/ optioneel fotootjes na 'n welverdiende deugddoende zalige vakantie! ;)
ik wens jullie een prachtige dag en veel geluk......
Alvast een dikke proficiat, geniet ervan! En denk aan ons voor een verslagje en foto's. Gwen
geniet van de mooie dag en het verdere getrouwde leven samen. groetjes Angela