Nu Online
Momenteel zijn er 478 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer + vraag vrijgezellenfeest

24-6-2010 20:56:39
Ik heb eindelijk vervoer gevonden, namelijk een belbus Het is eens iets anders en toch niet duur.
Ook willen mijn moeder, broers en vriendin een vrijgezellenfeest geven. We weten het: we trouwen maar voor de wet maar ze stonden erop. Het enige dat we weten is dat het samen met de bruidegom is en iets met bowlingen en 's avonds een dancing.
Zouden we dit wel doen? Ik bedoel ten eerste is het samen met de bruidegom en niet apart zoals bij elke trouw en ten 2de we trouwen maar voor de wet. Wat denken jullie? (en ja het is maar wat wij er van vinden maar we wilden graag eens weten wat andere ervan denken en mss zijn er die dit ook hebben gedaan of gaan doen)

Wendy
23-12-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 627

Emely
1-9-2010
 Meld misbruik24-6-2010 22:26:46

Hoi Wendy, zeker genieten als geoed vrienden en close familie zoiets wil organiseren.

Ik heb inmiddels heel wat vrijgezellen meegemaakt en daar waren er verschillende bij in combinatie. Zowel geheel samen als eerst iets apart en dan smane eten en stappen of pas samen komen bij het stappen 's avonds.

Dat je alleen voor de wet trouwt is mijns inzien geen argument om het niet te doen, maar dat komt misschien omdat in Nederland de meeste mensen alleen voor de wet trouwen.

Groetjes

Carmen
6-8-2010
 Meld misbruik24-6-2010 22:30:59

Wij trouwen ook enkel voor de wet... dat is toch het echte officiële trouwen in mijn ogen. En ik krijg ook een vrijgezellenavond hoor!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...