Terug naar overzicht
Hey Evy, met een last-minute kan je dikwijls wel wat verder weg voor een schappelijke prijs! Erg hé als je ziet hoe het geld voor een huwelijk uit de deur rolt... als ik alles begin op te tellen dan slik ik toch ook even. En dat allemaal voor een dag die waarschijnlijk zo voorbij is. 't Zou inderdaad leuk zijn als er zo eens iets uit de lucht komt gevallen! Het is belangrijk om te weten dat het uiteindelijk gewoon een mooie dag wordt en dat je elkaar graag ziet. Maar er zijn zo van die dagen... je bent niet de enige hoor: elke bruid is volgens mij wel eens een grommelpot
pfffff laat voor mij ook maar wat vallen want ik weet niet hoe we dit allemaal gaan doen ;-) Katty
Yep Yep !!! Wij zijn net 13 dagen getrouwd en zijn vorige week eens aan te tafel gaan zitten om eens een ruwe berekening te maken.... ¨Pfffffff om achterover van te vallen !!!! Al die kleine sommetjes bijeentellen !!!! (Wij hadden namelijk ook wel van alles het goedkoopste !!! Maar toch !!! Al die kleintjes bleken op het einde van de rit toch één grote !!!! Grtjs en succes !!!! Graziella
Bekijk eens de site van ltur, die hebben erg veel goedkope lastminutes, en zijn betrouwbaar. Ook erg goedkoop zijn de stunts van de dag van Neckermann. www.ltur.com Moest je nog een budgetvriendelijke fotograaf zoeken mag je me altijd contacteren, misschien kunnen we in prijs overeenkomen. Mvg, Jessica Michielsen
Voor een last-minute: sunjets.be! Je vliegt met Jetair en zit in hotels van jetair, maar de prijzen zijn dikwijls merkelijk lager! ;-)
Londen is toch ook wel duur, hoor! Dan doe je inderdaad beter een last-minute, je bent langer weg en het zal je evenveel kosten!