Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

budgetbride zijn is niet altijd leuk

25-6-2010 15:56:23
hoi medebruidjes,
zoals jullie ook al wel doorhebben is trouwen duur...
Pffff veel duurder dan ik dacht en tegenover de meeste mensen op
dit forum heb ik echt een cheapwedding.
We hebben echt op alles bespaard: ik heb 2 kleedjes : 1 heeft een vriendin gemaakt kostprijs 45 euro voor het stof en materiaal en een langs heb ik gekocht voor 135 euro. (Maar het is wel helemaal mijn ding tot mijn grote opluchting!)
Het pak van mijn aanstaande heeft 90 euro gekost.
's middags gaan we een eenvoudige bbq doen en mijn schoonmama maakt mijn trouwboeket,
we hebben eenvoudige ringen, maar wel bij de heel goedkope. Een vriendin komt mijn make-up en haar doen.
En zo gaat het lijstje verder. En ik vind het helemaal niet erg, maar ik had wel graag een huwelijksreis iets verder weg gehad.
Maaaaaaaaaaaaar... die zijn zo duur!!!!! We zijn op dit moment aan het verbouwen en we kunnen gewoon niet veel uitgeven. Nu hebben we gisteren besloten om op huwelijkscitytrip te gaan naar Londen.
En ik ik weet het wel: dat gaat ook superleuk worden.
MAar waarom komt er in godsnaam geen geld uit de lucht gevallen!!!!
(Het zou zo mooi zijn :-) )

Nu ja, uiteindelijk is dit niet het belangrijkste. We zien elkaar graag en gaan er een heel mooie dag van maken.

Af en toe ben ik gewoon een beetje een grommelpot. ..

Evy
31-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1962

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik25-6-2010 16:07:56

Hey Evy,

met een last-minute kan je dikwijls wel wat verder weg voor een schappelijke prijs!
Erg hé als je ziet hoe het geld voor een huwelijk uit de deur rolt... als ik alles begin op te tellen dan slik ik toch ook even. En dat allemaal voor een dag die waarschijnlijk zo voorbij is. 't Zou inderdaad leuk zijn als er zo eens iets uit de lucht komt gevallen! Het is belangrijk om te weten dat het uiteindelijk gewoon een mooie dag wordt en dat je elkaar graag ziet.
Maar er zijn zo van die dagen... je bent niet de enige hoor: elke bruid is volgens mij wel eens een grommelpot

katty
8-9-2010
 Meld misbruik25-6-2010 16:21:58

pfffff laat voor mij ook maar wat vallen want ik weet niet hoe we dit allemaal gaan doen ;-)

Katty

Graziella
12-6-2010
 Meld misbruik25-6-2010 16:49:44

Yep Yep !!! Wij zijn net 13 dagen getrouwd en zijn vorige week eens aan te tafel gaan zitten om eens een ruwe berekening te maken....

¨Pfffffff om achterover van te vallen !!!! Al die kleine sommetjes bijeentellen !!!! (Wij hadden namelijk ook wel van alles het goedkoopste !!! Maar toch !!! Al die kleintjes bleken op het einde van de rit toch één grote !!!!

Grtjs en succes !!!!
Graziella

Jessica

Meld misbruik25-6-2010 17:51:42

Bekijk eens de site van ltur, die hebben erg veel goedkope lastminutes, en zijn betrouwbaar. Ook erg goedkoop zijn de stunts van de dag van Neckermann.

www.ltur.com

Moest je nog een budgetvriendelijke fotograaf zoeken mag je me altijd
contacteren, misschien kunnen we in prijs overeenkomen.

Mvg,
Jessica Michielsen

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-6-2010 14:51:50

Voor een last-minute: sunjets.be! Je vliegt met Jetair en zit in hotels van jetair, maar de prijzen zijn dikwijls merkelijk lager! ;-)

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik26-6-2010 17:11:28

Londen is toch ook wel duur, hoor! Dan doe je inderdaad beter een last-minute, je bent langer weg en het zal je evenveel kosten!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...