Terug naar overzicht
Proficiat! Geniet nog van je witte broodsweken.
proficiat Moest zaterdag ook naar een trouw en het was ook fantastisch! groetjes sharon
Een hele fijne toekomst gewenst. Geniet van het getrouwde leven. Dat heeft toch iets meer dan gewoon samenwonen he. Wij wonen al bijna elf jaar samen en toch kijk ik er naar uit om getrouwd te zijn.Ik hoop dat men dochterje ook zo braaf zal zijn, want dat is nogal een deugnietje hoor (ze is net 2,5 geworden en gaat in september naar school). we hebben ook een zoon maar hij is daartegen 10 jaar, die kan al heel lang wakker blijven.Ik kijk er ook al naar uit. groetjes Angela
wij trouwen binnen enkele weken en ons dochtertje zal daartegen bijna 6 maanden zijn. Hoe hebben jullie ingepland om haar haar groentenpap etc te geven? heb jij dat geriskeerd met uw kleed aan? ik hoop echt dat zij de hele dag als een engeltje gaat zijn :-)
hey vicky. Wij hebben er voor gekozen om die dag geen groentepap te geven. En voor de rest van da dag heeft mijn moeder en nicht voor onze zoon gezorgt. Was blij da ze da wilde doen dan ben je toch wa rustiger .