Terug naar overzicht
Lieve Lynn Eerst en vooral: mijn innige deelneming bij jullie verlies! Je moet vooral doen, waar je je zelf goed bij voelt! Enkel dat zijn de juiste beslissingen. Wat anderen er ook mogen van denken!! Wij hebben een "save the date" uitgestuurd...Klein kaartje met wat info, maar daarnaast een post-it die mensen konden kleven op hun kalender (datum en onze namen). Hou je sterk Gina
Hoi Lynn, Dat vind ik een heel moedige beslissing van jullie!! Zo kan je misschien toch ondanks het grote verlies van je papa je gedachten op iets leuks zetten.. Het zal een mooie dag worden en je papa zal zeker in ieders gedachten aanwezig zijn!! Alvast veel plezier met je voorbereidingen, en nogmaals veel sterkte meid!! Groetjes, An
Hoi Lynn, Als jullie u er goed bij voelen om nu jullie huwlijk te plannen, vooral doen. Maar wees al maar voorbereid op vragen van :" zijt ge hem al vergeten?" of " Waarom zo vroeg na zijn dood?" ed. Wij krijgen die vragen ook constant. Mijn papa is eind januari overleden en begin maart hebben we iedereen laten weten dat we gingen trouwen. Veel mensen van de familie doen er nog moeilijk over en doen alleen maar negatief erover. Want "feesten zal toch moeilijk gaan nu uw papa er niet meer is" Veel plezier met de voorbereidingen. Maak er iets moois van zodat jou papa trots op je kan zijn groetjes Kathleen
hoi Lynn Kzou me maar niet druk maken om wat de mensen denken, het is nu ook niet dat jullie morgen trouwen hé. iedereen zal je trouwens die dag gunnen, Wij zegden het op deze manier: Ik heb een nieuwe hobby namelijk taarten bakken :) jummie zo echt van die geglaceerde met bloemen op en glitters en parels (kverschiet nog elke dag van mezelf dat ik het zo goed kan ;) - ) ik had op de taart gezet wij gaan trouwen en was met die taart bij mijn ouders gegaan, toen mijn ma de taarten schaal ophief schrok ze zich een hoedje omdat ze altijd had gedacht dat we nooit meer voor de kerk zouden trouwen terwijl ze dat wel vurig had gewild ;-) De taart was mooi, lekker en ik en mijn man vonden het zelf origineel dus :) Veel plezier met je zoektocht naar de goeie manier om het bekend te maken :) Fatimma
mijn papa is op 31 januari plots overleden en wij zaten dan in volle voorbereiding voor onze trouw dat doorgaat op 13 augustus. we hebben beslist om het te laten doorgaan. hoe hard het ook is het leven gaat voort... en uw papa zal sowiezo altijd in uw gedachten zijn. Bij u is uw trouwdag maar in 2012 das in feite nog 2 jaar dus heb je nog tijd om te bekomen en alles op uw gemak te regelen.. veel sterkte nog