Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verven van bruidsschoenen

29-6-2010 15:58:23
Hallo , mijn huwelijksdag zit erop en het was prachtig . Nu zou ik graag mijn ivoorkleurige bruidsschoenen van elsa rainbow laten verven in het zwart , zo heb ik nog een leuke schoen om door te dragen . Weet er iemand soms een adres in vlaams brabant waar ik dit kan laten doen ? Alvast bedankt . Groetjes Cynthia .

cynthia
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1583

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik29-6-2010 16:52:49

als ze van elsa coloured shoes zijn kan je ze gewoon opsturen naar hen en verven ze dit voor jou, het duurt ongeveer 2 weken

Dit is het bericht wat ik van hen ontvangen heb:

Bedankt voor uw mail en uw interesse voor het laten verven van uw schoenen.
Wij kleuren alleen schoenen in van onze eigen merken Rainbow Club, Rainbow Couture of Else.
Wij kunnen uw schoenen kleuren in iedere, door u aangeleverde kleur mits de schoenen niet vuil zijn.
Zijn schoenen vuil en/of belopen adviseren wij altijd donkere kleuren zoals bruin, donkerblauw of zwart.
De kosten bedragen Euro 36,--.
Dit bedrag dient u over te maken op onze ABN-AMRO rekening 56.22.11.500 t.n.v. Elsa Coloured Shoes B.V. te 's-Heerenberg.
De schoenen worden u retour gestuurd na 10 werkdagen en na ontvangst van het verschuldigde bedrag.
De schoenen kunt u sturen naar:
Elsa Coloured Shoes B.V.
Postbus 280
7040 AG 's-Heerenberg
Metkleurrijke groet,
Miranda
Elsa Coloured Shoes B.V
miranda@elsacolouredshoes.com

veel succes
groeten
eva

Merel
11-6-2011
 Meld misbruik29-6-2010 19:34:39

Hoi!

Je kunt ze zelf verven, die verf is bij elke schoenmaker te koop. Niet duur. En geloof me, (ik was er eerst bang voor) je ziet geen verschil als met een 'niet geverfde' en het kan niet mis gaan!! Ik heb nu 2 paar schoenen zwart geverfd en ben er super blij mee!

Aangezien je lichte schoenen hebt, moet je 2x over elkaar verven. In eerste instantie denk je gaat het goed komen maar de verf moet eerst in de schoen trekken, echt ik raad het iedereen aan. Ze zijn toch wel van leer he? Succes.

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik30-6-2010 9:21:18

Ik wilde dit ook laten doen want ik had zwarte schoenen nodig voor mijn zus haar trouw, 3 maanden later dan onze trouw. De winkel waar ik heen ging, raadde dit sterk af. Het zou afgaan en de bandjes zouden niet het optimale resultaat geven.
Ik heb mijn trouwschoenen, die zo goed zaten, dan maar in het zwart gaan kopen ;-)

Groetjes, Laura

Merel
11-6-2011
 Meld misbruik30-6-2010 13:28:23

Bij mijn schoenen gaat de verf er niet van af en ik had ook bandjes ;-)
Anders eens uitproberen met een paar oude schoenen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...