Terug naar overzicht
als ze van elsa coloured shoes zijn kan je ze gewoon opsturen naar hen en verven ze dit voor jou, het duurt ongeveer 2 weken Dit is het bericht wat ik van hen ontvangen heb: Bedankt voor uw mail en uw interesse voor het laten verven van uw schoenen.Wij kleuren alleen schoenen in van onze eigen merken Rainbow Club, Rainbow Couture of Else. Wij kunnen uw schoenen kleuren in iedere, door u aangeleverde kleur mits de schoenen niet vuil zijn.Zijn schoenen vuil en/of belopen adviseren wij altijd donkere kleuren zoals bruin, donkerblauw of zwart.De kosten bedragen Euro 36,--.Dit bedrag dient u over te maken op onze ABN-AMRO rekening 56.22.11.500 t.n.v. Elsa Coloured Shoes B.V. te 's-Heerenberg.De schoenen worden u retour gestuurd na 10 werkdagen en na ontvangst van het verschuldigde bedrag.De schoenen kunt u sturen naar:Elsa Coloured Shoes B.V.Postbus 2807040 AG 's-HeerenbergMetkleurrijke groet,MirandaElsa Coloured Shoes B.Vmiranda@elsacolouredshoes.com veel succes groeten eva
Hoi! Je kunt ze zelf verven, die verf is bij elke schoenmaker te koop. Niet duur. En geloof me, (ik was er eerst bang voor) je ziet geen verschil als met een 'niet geverfde' en het kan niet mis gaan!! Ik heb nu 2 paar schoenen zwart geverfd en ben er super blij mee! Aangezien je lichte schoenen hebt, moet je 2x over elkaar verven. In eerste instantie denk je gaat het goed komen maar de verf moet eerst in de schoen trekken, echt ik raad het iedereen aan. Ze zijn toch wel van leer he? Succes.
Ik wilde dit ook laten doen want ik had zwarte schoenen nodig voor mijn zus haar trouw, 3 maanden later dan onze trouw. De winkel waar ik heen ging, raadde dit sterk af. Het zou afgaan en de bandjes zouden niet het optimale resultaat geven. Ik heb mijn trouwschoenen, die zo goed zaten, dan maar in het zwart gaan kopen ;-) Groetjes, Laura
Bij mijn schoenen gaat de verf er niet van af en ik had ook bandjes ;-) Anders eens uitproberen met een paar oude schoenen!