Nu Online
Momenteel zijn er 496 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onzeker over mijn trouwkleed

29-6-2010 18:33:10
ik weet het niet maar ik voel me toch niet meer goed ze in da trouwkleed, pffff...
niet te doen, die sjaal dak gekocht heb, past er ook al niet bij.

wij zijn al 9 jaar samen en hebben al 2 kinderen
int begin ben je zodanig enthousiast dat je direct een kleed wilt, nu een paar maanden later, wil ik geen kleed meer!!!

mensen zeggen dat je niet int wit moet trouwen al je zogezegd geen maagd meer bent en eerst dacht ik'' ik doe er dan een ander kleurtje bij'', maar dan achteraf hebben ze mss wel gelijk!!!

mijn ventje had ook zo'n raar gedacht over da kleed, dus heb ik het eens aangedaan en hem getoond en nu wil hij wel dat ik het aandoe omdat hij vind dat het niet TE is.

ik weet het ook nie meer ze, hij zegt als je het mss kan verkopen, kan je eventueel iets anders kopen, zoniet ga ik het kleed dan maar aandoen zeker.

wou dat even kwijt, want kweet echt nie wat ik moet doen en niet veel mensen zijn er bereidt om een tweedehands kleed te kopen, dus rararara

vanessa
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1702

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-6-2010 20:35:44

Je zegt dat je ventje je mooi vindt in je kleed... Waarom dan twijfelen en je aantrekken wat de anderen zeggen??? Het is toch voor hém dat je mooi wil zijn?

eline
20-5-2011
 Meld misbruik29-6-2010 20:36:12

wat is er wel mis met je kleedje?
is het een typisch bruidskleedje of eerder een coctailjurkje?

ingeborg
17-7-2010
 Meld misbruik29-6-2010 22:57:05

Hey,

Niets van aantrekken, wij hebben ook al 2 kindjes en trouwen met alles erop en eraan. Mijn dochter vindt het egweldig, mama en zij zijn 2 prinsessen ;-)

Ik denk dat de paniek gewoon eventjes toeslaat bij je.
Meestal klopt een eerste gevoel wel, dus denk ik dat je wel de juiste keuze gemaakt hebt.

Veel succes!!

vanessa
4-9-2010
 Meld misbruik29-6-2010 23:32:23

ja het is een trouwkleed, ja panikeren doe ik in ieder geval zeker, normaal ben ik niet iemand die zich iets aantrekt van de andere mensen, maar nu ben ik toch bang van hun reactie.
al een paar mensen die mij gevraagd hebben of ik in het wit zal trouwen, ik durf bijna niet te antwoorden, stom e en anders ben ik altijd zo'n babbelgat, hihihi.
kvoel mij precies ineen zakken dan, kweet dan nie zo goed wat ik moet zeggen, omdat ik weet dat er toch sommige mensen daar zeker iets over gaan weten!!!

nu ja , ik weet dat ik er mij niets moet van aantrekken, ik zal een slechte periode hebben zeker, zoals vele van jullie hier.

ik zou toch nog iets willen dan in kleur om erbij te dragen, maar mijn dochters gaan licht blauw aanhebben en daarom dacht ik ook om in deze kleur te werken, maar zo'n sjaal in die kleur vind ik dan niet, ofwel zitten er dan verschillende kleuren in ofwel een vestje; maar waar vind ik dat da zo'n bruidsvestje in die kleur en gaat dat dan nie te warm zijn!!

ja kben weer aant panikeren hoor, hihihi, lachen van de stress

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik30-6-2010 7:59:59

wij waren reeds 14 jaar samen en hebben ook 2 kinderen toen we een drietal weken terug gehuwd zijn. en ja ook ik had een echt trouwkleed, niet volledig wit weliswaar maar dit was enkel omdat ik er niet mee stond. ik had een kleed van linea raffaeli en ik moet zeggen heb me die dag een echte prinses gevoeld en van iedereen goede commentaar gekregen dat ik er zoooooooooo mooi uitzag.
dus niet twijfelen en voel je goed in je kleed.

joke
1-8-2009
 Meld misbruik30-6-2010 13:57:27

euh hoeveel van die bruidjes die in het wit trouwen denk jij dat er nog maagd zijn?! daar zou ik me in de verste verte geen zorgen over maken!
Er zijn ook al verschillende bruidjes op dit forum geweest die hopen net zwanger te zijn als ze trouwen.

Of je in het wit gaat trouwen is een standaardvraag hoor, ongeacht hoe lang jullie al samenzijn en of jullie al samen kindjes hebben. Gewoon niets aantrekken van die nieuwsgierige mensen en gewoon stralen in jouw kleedje, dan zegt heus niemand iets van de kleur!

Het is jullie dag en als dat jouw droomkleed is en jouw toekomstige vind je er nog eens heel mooi in, moet je geen seconde twijfelen!

geniet ervan,

joke

vanessa
4-9-2010
 Meld misbruik30-6-2010 15:20:17

hihi, ja joke inderdaad zullen er wel niet veel maagden meer zijn zeker, je hebt ergens een punt, bedankt aan al jullie reacties, kmoet zeggen dat dit echt wel deugd doe, en dan nog met personen die je niet kent!!

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik1-7-2010 10:57:13

Ik sluit me aan bij Joke, die vraag of je in het wit trouwt is gewoon een standaardvraag. Vroeger trouwde iedereen in het wit maar tegenwoordig zit er kleur in zowat elke bruidscollectie.
En het is toch niet omdat je al kindjes hebt, dat je niet meer in het wit mag trouwen hè. De bruidjes zonder kindjes zijn ook geen maagden meer hoor
Wij hebben ook al twee kindjes en ik trouw niet in het wit omdat de witte jurken me gewoon niet stonden. Maar het is wel een echte bruidsjurk hoor.
Als

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik1-7-2010 11:02:30

Oei, ik zie dat er een stuk van mijn reactie verdwenen is...

Ik zei dus nog: Als je toekomstige je jurk mooi vindt, dan moet je er gewoon voor gaan!

vanessa
4-9-2010
 Meld misbruik1-7-2010 21:31:44

dank u lieve voor je reactie, ja ben gewoon een beetje aant twijfelen, dat zal wel over gaan zeker

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info