Nu Online
Momenteel zijn er 396 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijdag eindelijk zover

30-6-2010 7:11:18
Hallokes,

Na vele voorbereidingen en lange aftellen zijn we dan vrijdag eindelijk zover!!
Ik kan haast niet wachten,wat kijk ik er naar uit!!!
Vandaag mag ik mijn trouwkleed gaan ophalen jippie!
Er moeten nog paar kleinigheden gehaald worden en nog paar dingen ingepakt worden,maar dat zal wel lukken.

Al is de weg niet zonder problemen verlopen,zoals de problemen met de feestzaal waar we niets mochten,en dan kwam daar vorige week nog bij dat we hebben moeten uitkijken voor andere limo daar de reservatie voor onze hummer limo verkeerd is gelopen van hun kant uit.Maar gelukkig hebben we rap een andere gevonden.

Hopelijk loopt er nu de laatste 2 dagen niets meer mis!!!!
Dan kunnen we vrijdag volop genieten van een heerlijke dag.

Groetjes

Nathalie

nathalie
2-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 705

gina
9-7-2010
 Meld misbruik30-6-2010 7:35:25

Geniet ervan meisje!
Jullie hebben het dubbel en dik verdiend!

Groetjes

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik30-6-2010 9:11:12

Veel plezier !
Voor ons is het dan ook zo ver :-) (En nu krijg ik het idee dat ik zeker dingen vergeten ben...)

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik30-6-2010 9:19:01

Geniet ervan :-)

Een jaar geleden zijn wij op 3juli op de vrijdag getrouwd voor de wet.
Wat was het toen zo'n prachtige dag en het zal ongetwijfeld een mooie
dag voor jullie worden :-)

Alvast proficiat!!

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik30-6-2010 9:52:11

Geniet ervan en als ik jouw was, kocht ik zo'n spuitbus van vittel om je te verfrissen, want het gaat heel heet worden vrijdag! een andere tip van mijn schoonzus is reuk zonder alcohol. Dan krijg je zeker geen vlekken op je huid van de zon

Veel succes!
Wou dat het bij ons ook al zo ver was.
Joke

frida
6-2-2010
 Meld misbruik30-6-2010 9:57:25

ik wens jullie heel veel geluk en gewoon genieten. Want het is zo voorbij je dag!!!

frida

Sara
27-8-2010
 Meld misbruik30-6-2010 13:17:46

Nathalie, geniet er voor de volle 100% van en als er iets niet volgens het plan verloopt, drink dan gewoon een glaasje meer :)
Succes!

angela
2-10-2010
 Meld misbruik30-6-2010 17:40:37

de zon zal zeker van de partij zijn. das al heel positief. de rest zal wel loslopen. Geniet er met volle teugen van.

veel plezier

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...