Nu Online
Momenteel zijn er 331 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Laatste 7 dagen! Kriebels!

1-7-2010 10:41:39
Hallo allemaal,

Hier staan nu nog 7 dagen op de teller, wauw kriebels in de buik!
Maar van zenuwen is er nog geen sprake!

Heb nog een drukke 7 dagen voor de boeg, ben zelfstandig kapster dus heel de familie en alle klantjes willen nog in orde zijn voor mijn verlof begint. Ik werk ook nog eens tot de dag voor onze trouw.
(Misschien maar goed ook zodat ik mijn zinnen kan verzetten.)

Elke dag check ik het weerberecht om te zien hoe het weer zal zijn .
Ach, we zullen het toch moeten nemen zoals het komt hé!?

Vanavond men kleedje afhalen, hopelijk is het in orde!

Het mag nu toch echt gaan komen na 1,5 jaar van organiseren...
Ik kijk er echt enorm naar uit!

Dorien
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 509

gina
9-7-2010
 Meld misbruik1-7-2010 11:18:27

Hier ook nog 7 daagjes op de teller

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik1-7-2010 11:25:19

hier nog 8 dagen te gaan, en ben beetje voor beetje mijn to-do lijst aan het afwerken

chapeau voor jou dat je nog gaat werken tot de dag ervoor, ik zou dat echt niet kunnen , maar wij moeten dan ook de zaal nog zelf klaarzetten en aankleden de tweedagen ervoor

we zullen samen aftellen!

groetjes

Elke
9-7-2010
 Meld misbruik1-7-2010 11:25:43

Hier ook nog zeven dagen!!!
men kleedje is ook thuis en alles dik in orde! Wij volgen het weer ook op de voet maar t zal afwachten zijn. een heel mooie dag toegewenst!! aan iedereen

groetjes Elke

Wendy
23-12-2010
 Meld misbruik1-7-2010 12:10:35

Succes iedereen & geniet ervan.

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik1-7-2010 12:37:19

Geniet ervan want het is oooooo zo SNEL voorbij !!!!

Gwen

Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik1-7-2010 13:34:57

Hallo,
hier ook nog 8 dagen, de meeste zaken zijn geregeld. Dit weekend gaan we er nog even op uit, vooraleer we donderdag met de feestelijkheden. Eerst 'schieting' en dan zaterdag de grote dag. K hoop vooral op droog weer, maar t moet niet te warm zijn.

Succes.
Heidi

Piepke
28-8-2010
 Meld misbruik1-7-2010 21:21:24

Dorien

Succes en geniet ervan!!!!!

En laat weten hoe het geweest is! Wij trouwen ook in De Waterhoek vandaar ;-)

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik2-7-2010 8:48:53

Hey Dorien en andere die volgende week trouwen,

We kunnen inderdaad samen aftellen. Het weer dat ze voorspellen is toch al veelbelovend. Maar dat moet je inderdaad afwachten he.

Hier ook nog geen zenuwen, iedereen vraagt da altijd van en nog geen zenuwen, maar ik denk na 12 jaar samen zijn en een 1,5 jaar van organisatie dat de zenuwen maar op de dag zelf of ervoor zullen komen.

Mijn laatste werkdag is volgende week dinsdag.

Woensdagmorgen nog genieten met onze kindjes, dan is mijn ventje weg met zijn getuige om samen iets leuk te doen.

Donderdag gaan mijn getuige en ik ons laten verwennen met massage, sauna, ....

Vrijdag de nagels en alles in zaal gaan afzetten van menukaartjes, naamkaartjes, ... Mijn ventje zijn kostum halen.

Zaterdag is het dan zover.

Kusjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...