Terug naar overzicht
Hier ook nog 7 daagjes op de teller
hier nog 8 dagen te gaan, en ben beetje voor beetje mijn to-do lijst aan het afwerken chapeau voor jou dat je nog gaat werken tot de dag ervoor, ik zou dat echt niet kunnen , maar wij moeten dan ook de zaal nog zelf klaarzetten en aankleden de tweedagen ervoor we zullen samen aftellen! groetjes
Hier ook nog zeven dagen!!! men kleedje is ook thuis en alles dik in orde! Wij volgen het weer ook op de voet maar t zal afwachten zijn. een heel mooie dag toegewenst!! aan iedereen groetjes Elke
Succes iedereen & geniet ervan.
Geniet ervan want het is oooooo zo SNEL voorbij !!!! Gwen
Hallo, hier ook nog 8 dagen, de meeste zaken zijn geregeld. Dit weekend gaan we er nog even op uit, vooraleer we donderdag met de feestelijkheden. Eerst 'schieting' en dan zaterdag de grote dag. K hoop vooral op droog weer, maar t moet niet te warm zijn. Succes. Heidi
Dorien Succes en geniet ervan!!!!! En laat weten hoe het geweest is! Wij trouwen ook in De Waterhoek vandaar ;-)
Hey Dorien en andere die volgende week trouwen, We kunnen inderdaad samen aftellen. Het weer dat ze voorspellen is toch al veelbelovend. Maar dat moet je inderdaad afwachten he. Hier ook nog geen zenuwen, iedereen vraagt da altijd van en nog geen zenuwen, maar ik denk na 12 jaar samen zijn en een 1,5 jaar van organisatie dat de zenuwen maar op de dag zelf of ervoor zullen komen. Mijn laatste werkdag is volgende week dinsdag. Woensdagmorgen nog genieten met onze kindjes, dan is mijn ventje weg met zijn getuige om samen iets leuk te doen. Donderdag gaan mijn getuige en ik ons laten verwennen met massage, sauna, .... Vrijdag de nagels en alles in zaal gaan afzetten van menukaartjes, naamkaartjes, ... Mijn ventje zijn kostum halen. Zaterdag is het dan zover. Kusjes