Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drukke week voor de boeg!

2-7-2010 14:22:15
Hallo allemaal,

Lekker warm weertje hé?!

Met nog 6 dagen op de teller word de komende week alsmaar drukker...
Ik ben zelfstandig kapster en ik werk nog tot de dag voor de trouw, en ga daarna in verlof tot 27 juli.
Maar die telefoontjes blijven maar binnenkomen en ik moet maar afspraken blijven noteren.
Ik vrees dat ik geen uitgerust bruidje zal zijn komende vrijdag.
Natuurlijk wil iedereen er nog mooi uit zien voor ik met vakantie ga, maar ik hou men hart al vast!
De dag voor de trouw moet ik nog 12 uur werken, en dan om 20uur nog met men nageltjes gaan.
Daarna direct in bed is dus de boodschap om nog er fris te staan de dag erna!
De dag zelf moet ik mijn mama en zijn mama hun haartjes doen en mijn haar.
Ja, ik weet nog wat doen...

Pff, sorry voor de klaagzang maar moest me effe van het hart.

Dorien

Dorien
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 503

vanessa
4-9-2010
 Meld misbruik2-7-2010 20:04:30

beter gij dan ik, lol nee grapje. ja inderdaad nog veel werk, nu ja u verlangen gaat dan vlug ingekort worden

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik2-7-2010 20:14:15

Hey Dorien,

Ik ben er zeker van dat je een mooi bruidje zal zijn.

Groetjes

Tineke

Evy
31-7-2010
 Meld misbruik2-7-2010 22:48:53

hey Dorien,
ik vind het echt superknap dat je op die dag zelf nog de haren van anderen en van jezelf gaat doen. Ik denk dat ik een beetje zenuwen zou hebben :-)
Probeer er maar van te genieten. Misschien is dit ook wel allemaal goed, want als je het druk hebt , heb je niet zoveel tijd om na te denken. En van nadenken krijg je maar stress :-)
Ik ben er van overtuigd dat je een superdag zal krijgen! Maak er het beste van.