Terug naar overzicht
beter gij dan ik, lol nee grapje. ja inderdaad nog veel werk, nu ja u verlangen gaat dan vlug ingekort worden
Hey Dorien, Ik ben er zeker van dat je een mooi bruidje zal zijn. Groetjes Tineke
hey Dorien,ik vind het echt superknap dat je op die dag zelf nog de haren van anderen en van jezelf gaat doen. Ik denk dat ik een beetje zenuwen zou hebben :-)Probeer er maar van te genieten. Misschien is dit ook wel allemaal goed, want als je het druk hebt , heb je niet zoveel tijd om na te denken. En van nadenken krijg je maar stress :-)Ik ben er van overtuigd dat je een superdag zal krijgen! Maak er het beste van. Veel succes en als het even teveel wordt, denk dan maar aan het volgende. Je trouwt met elkaar omdat je elkaar zo ontzettend graag ziet, het feest daarrond is niet het belangrijkste.Het gaat om jullie!Geniet er maar van!!!!Groetjes, Evy
Hey Dorien Zo heb je niet veel tijd om na te denken en je zenuwachtig te maken! Ik werk ook nog tot de dag voor de trouw xx
Hey Dorien, Je uitstalraam ziet er alvast heel mooi uit en je kan er niet naast kijken dat daar iemand woont die gaat trouwen hee ;-) Weet je mss heeft al dat werk wel zijn voordeel, zoals laurien zegt, je gaat geen tijd hebben om je zenuwen te maken !! Je zal stralen, daar ben ik zeker van Geniet van je dag, en laat ons zeker weten hoe het is geweest !! Groetjes Katty