Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drukke week voor de boeg!

2-7-2010 14:22:15
Hallo allemaal,

Lekker warm weertje hé?!

Met nog 6 dagen op de teller word de komende week alsmaar drukker...
Ik ben zelfstandig kapster en ik werk nog tot de dag voor de trouw, en ga daarna in verlof tot 27 juli.
Maar die telefoontjes blijven maar binnenkomen en ik moet maar afspraken blijven noteren.
Ik vrees dat ik geen uitgerust bruidje zal zijn komende vrijdag.
Natuurlijk wil iedereen er nog mooi uit zien voor ik met vakantie ga, maar ik hou men hart al vast!
De dag voor de trouw moet ik nog 12 uur werken, en dan om 20uur nog met men nageltjes gaan.
Daarna direct in bed is dus de boodschap om nog er fris te staan de dag erna!
De dag zelf moet ik mijn mama en zijn mama hun haartjes doen en mijn haar.
Ja, ik weet nog wat doen...

Pff, sorry voor de klaagzang maar moest me effe van het hart.

Dorien

Dorien
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 503

vanessa
4-9-2010
 Meld misbruik2-7-2010 20:04:30

beter gij dan ik, lol nee grapje. ja inderdaad nog veel werk, nu ja u verlangen gaat dan vlug ingekort worden

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik2-7-2010 20:14:15

Hey Dorien,

Ik ben er zeker van dat je een mooi bruidje zal zijn.

Groetjes

Tineke

Evy
31-7-2010
 Meld misbruik2-7-2010 22:48:53

hey Dorien,
ik vind het echt superknap dat je op die dag zelf nog de haren van anderen en van jezelf gaat doen. Ik denk dat ik een beetje zenuwen zou hebben :-)
Probeer er maar van te genieten. Misschien is dit ook wel allemaal goed, want als je het druk hebt , heb je niet zoveel tijd om na te denken. En van nadenken krijg je maar stress :-)
Ik ben er van overtuigd dat je een superdag zal krijgen! Maak er het beste van.
Veel succes en als het even teveel wordt, denk dan maar aan het volgende. Je trouwt met elkaar omdat je elkaar zo ontzettend graag ziet, het feest daarrond is niet het belangrijkste.
Het gaat om jullie!
Geniet er maar van!!!!
Groetjes,

Evy

laurien
4-9-2010
 Meld misbruik3-7-2010 13:09:40

Hey Dorien

Zo heb je niet veel tijd om na te denken en je zenuwachtig te maken!
Ik werk ook nog tot de dag voor de trouw
xx

katty
8-9-2010
 Meld misbruik5-7-2010 8:33:20

Hey Dorien,

Je uitstalraam ziet er alvast heel mooi uit en je kan er niet naast kijken dat daar iemand woont die gaat trouwen hee ;-)
Weet je mss heeft al dat werk wel zijn voordeel, zoals laurien zegt, je gaat geen tijd hebben om je zenuwen te maken !!
Je zal stralen, daar ben ik zeker van
Geniet van je dag, en laat ons zeker weten hoe het is geweest !!

Groetjes
Katty

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...