Terug naar overzicht
Om die reden heb ik eigenlijk voor live muziek gekozen. En natuurlijk ook omdat ik het mooi vind.Ik dacht dat je zelf iemand moest aanduiden om de cd op te zetten. groetjes Angela
ja, ik begrijp je wel, maar wij zijn niet aan live muziek en hebben een emotionele band met de gekozen nummers, vandaar... maar alle respect voor mensen die live muziek kozen, die hebben inderdaad dat probleem niet he!
Bij ons in de kerk is er iemand van het parochieteam aanwezig die dit doet. Best eens navragen bij de pastoor.
Ik zou toch eens navragen bij de ceremoniemeester.
Bij mij doet een nichtje dit. Ik zou toch eens navragen bij jongere neefjes of nichtjes. Vaak doen zij zo'n dingen juist wel graag omdat dan 'de in hun ogen eentonigheid' van een mis toch doorbroken wordt en ze zichzelf héél nuttig voelen.
Bij ons in de kerk was er iemand van het parochieteam en die heeft het perfect gedaan!!
Hey Kaat, Wij vragen het ook aan een neefje of een vriend. Groetjes
Hey, Bij ons gaat de koster dat doen. De pastoor heeft dat vorige week nog is bevestigd. Onze muziek word wel eens vooraf afgespeeld in de kerk om te zien of het wel klink in de kerk ;-) Een kerk is namelijk een anders ruimte dan een woonkamer he :-) xxx
Ook bij ons doet de koster dat. Hij is ook degene die de stoelen juist zet, de rode loper legt,...
bij ons is er geen koster. We hebben het aan een nonkel gevraagd. die was blij dat hij iets voor ons kon doen.