Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lingerie

7-2-2006 14:53:31
Hallo ik zoek nog een bustier bh voor mijn huwelijk. Waar in de streek van Brugge heb ik hiervoor een ruime keuze.
Vele groeten Ellen
users.poink.be/ellenenwim

Ellen
22-4-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 430

Ingrid
27-5-2006
 Meld misbruik7-2-2006 15:38:59

Hey Ellen,
Ik heb dat ook nodig, als ik iets vind dan laat ik het je weten, jij ook? Mijn e-mail mobouckingrid@hotmail.com
Bedankt hé !
Ingrid
27/05/2006
PS: Ik ben van Knokke

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik7-2-2006 16:17:04

Hoi Ellen,

In de Smedenstraat, dichtbij de conceptwinkel van Linea Raffaëlli heb je een lingeriewinkel. Ik weet niet hoe hij heet maar het is de enige in die straat en naar tschijnt hebben ze er heel veel dingen. Ook de bruidjes die hun kleed bij Linea Raffaëlli hebben gekocht worden doorverwezen naar daar.

Grtz Debra
11/08/06

Ingrid
27-5-2006
 Meld misbruik8-2-2006 18:20:16

Bedankt zowel Ellen voor de vraag als Debra voor de tip in de Smedestraat ! Ik ben juist langsgeweest en 't is echt een hele lieve en behulpzame vrouw ! Er komen nieuwe corsages binnen algauw.
Groetjes,
Ingrid
27/05/2006

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik8-2-2006 20:18:35

Hoi Ingrid,

Graag gedaan hoor! Ikzelf moet er ook nog langs dus ben blij dat het een heel vriendelijke dame is en dat het aan te raden is!

Grtz Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl

Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik8-2-2006 20:24:39

Hoi meisjes,

Ik ging voor mijn huwelijk naar La Finesse, dat is de lingeriezak in de Smedestraat, niet ver van Linea Raffaelli. De service was onvoorstelbaar goed. Ze weet echt waarover ze spreekt en gaat je geen bustier verkopen zonder dat ze zeker is dat je er een ganse dag lekker in zal zitten (ik was eerst naar een andere zaak geweest in Brugge waar ze mij iets wilden aansmeren waar alles er bijna uitsprong en ze wilden dit niet toegeven toen ik zei dat het niet paste). Dus ik ben toen gelukkig bij La Finesse terecht gekomen op aanraden van Linea Raffaelli.

De dame is héél behulpzaam en ze heeft er een vaste klant bij want ik blijf gaan!!!

Groetjes,
Sophie

24/09/2005

snoepie
16-9-2006
 Meld misbruik9-2-2006 23:46:37

Hey Ellen,... Ik heb onlangs voor mijn verjaardag een cadeaubon gekregen van bij Ann Cuvelier (Gistelsesteenweg) dus ga ik daar eens piepen. Het schijnt dat zij enorm veel keuze heeft xxxxxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...