Terug naar overzicht
Hebben mensen daar dan zaken mee? Ik vind het maar raar om zoiets op uitnodiging te zetten en komt over alsof iedereen bevooroordeeld is door te denken dat internetliefde geen stand kan houden, het is bijna alsof je beschuldigt. Ook al vind je dat rijmpje mooi, ik zou het niet doen.
Dag Wendy, persoonlijk zou ik dit er ook niet opzetten, maar als jullie dit willen: waarom niet? Gewoon jullie eigen zin doen zou k zeggen! Groetjes, Ann
ik zou dat ook niet doen. Het lijkt uit dat rijmpje alsof jullie alleen maar trouwen omdat je iedereen wil bewijzen dat... Je moet toch helemaal niet verantwoorden waar jullie elkaar hebben leren kennen. Ik begrijp dat je dit rijmpje passend vindt, maar ik zou de romantiek centraal zetten, niet het feit dat je elkaar op internet ontmoette.
Gewoon doen! Ik vind dit eigenlijk wel origineel zo... Gewoon jullie hart volgen en niet teveel inzitten met wat de mensen er evt zouden kunnen van denken!
Wendy, ik deel de mening van de meerderheid. Het komt nogal negatief over....
Weet ik ondertussen al. Heb ook allang een andere tekst gevonden. Dus dit topic is closed!