Nu Online
Momenteel zijn er 719 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mening gevraagd ivm uitnodigingen

5-7-2010 17:22:33
Men beweert dat internetliefde
Niet echt is, en maar voor even
Wij bewijzen graag het tegendeel
En gaan elkaar het ja-woord geven
Dit vond ik op het internet en het is inderdaad zo gegaan (vind het gewoon perfect!) maar zouden we dit wel als tekst nemen voor onze uitnodigingen?En zou ik enkel dit tekstje nemen of er nog iets meer opzetten?
Graag jullie mening gevraagd!

Wendy
23-12-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1063

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik5-7-2010 18:02:34

Hebben mensen daar dan zaken mee? Ik vind het maar raar om zoiets op uitnodiging te zetten en komt over alsof iedereen bevooroordeeld is door te denken dat internetliefde geen stand kan houden, het is bijna alsof je beschuldigt. Ook al vind je dat rijmpje mooi, ik zou het niet doen.

Ann
11-9-2010
 Meld misbruik5-7-2010 19:31:47

Dag Wendy, persoonlijk zou ik dit er ook niet opzetten, maar als jullie dit willen: waarom niet? Gewoon jullie eigen zin doen zou k zeggen! Groetjes, Ann

Annelies
7-8-2011
 Meld misbruik5-7-2010 21:17:10

ik zou dat ook niet doen. Het lijkt uit dat rijmpje alsof jullie alleen maar trouwen omdat je iedereen wil bewijzen dat...
Je moet toch helemaal niet verantwoorden waar jullie elkaar hebben leren kennen. Ik begrijp dat je dit rijmpje passend vindt, maar ik zou de romantiek centraal zetten, niet het feit dat je elkaar op internet ontmoette.

ann
7-7-2012
 Meld misbruik5-7-2010 22:28:33

Gewoon doen! Ik vind dit eigenlijk wel origineel zo... Gewoon jullie hart volgen en niet teveel inzitten met wat de mensen er evt zouden kunnen van denken!

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik6-7-2010 8:56:38

Wendy, ik deel de mening van de meerderheid. Het komt nogal negatief over....

Wendy
23-12-2010
 Meld misbruik6-7-2010 14:27:56

Weet ik ondertussen al. Heb ook allang een andere tekst gevonden. Dus dit topic is closed!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info