Nu Online
Momenteel zijn er 466 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer

6-7-2010 11:58:35
Beste bruidjes

Ook al is het nog vroeg om al aan het bruidsvervoer te denken, toch vraag ik me het af. Hoe zit dat nu eigenlijk met je vervoer op je trouwdag ... de oldtimer komt je ophalen en brengt je naar gemeentehuis, daarna naar de kerk en feestzaal, maar hoe geraak je dan terug? En als je gasten met bussen of volgwagens naar de feestzaal brengt, hoe geraken ze na het feest dan terug naar huis?

Groetjes

Lynn
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 502

Jessy
18-9-2010
 Meld misbruik6-7-2010 12:16:59

Bij ons zet er iemand zijn wagen op voorhand aan de feestzaal. dus als je met 2 rijdt, laat er iemand zijn wagen achter en de andere rijdt terug :-) zo doen wij het.

Groetjes

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik6-7-2010 12:22:15

Wij hebben gekozen voor een oldtimer zwitserse postbus. Mijn toekomstige en de suite (excl mijn ouders) zullen vertrekken van aan de feestzaal met de bus (zo staat hun eigen wagen er al) en zullen dan mijn ouders en mij oppikken.

Met de bus doen we dan het gemeentehuis, de kerk en de terug feestzaal aan. Enkel voor de wagen van mijn ouders moet nog een oplossing gevonden worden maar dat lukt wel, we hebben nog tijd .

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik6-7-2010 12:51:12

Bij ons gaan de mannen van de suite zo veel mogelijk wagens aan de zaal gaan zetten. Wanneer ze een gaatje vinden, wordt over en weer gereden om de wagens die nog thuis staan op te halen.
Wij gaan voor een keertje zot doen en met de taxi naar huis gaan. Dan moeten we ook niet opletten om een glaasje meer te drinken.

stefanie
14-8-2010
 Meld misbruik6-7-2010 12:58:28

wij keren allemaal terug met taxi's dan kunnen we een glaasje drinken

Katrien
10-9-2010
 Meld misbruik6-7-2010 13:00:54

Wij rijden met de oldtimer van de fotolocatie door naar de feestzaal en komen 's nachts terug mee naar huis met mijn ouders. Die wonen maar op een paar 100m van ons.
De rest rijdt zelf heen en terug naar de feestzaal aangezien we maar 1 oldtimer hebben voorzien en dat is een witte voor ons.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-7-2010 13:39:43

Bij ons was het nog anders... Iedereen verzamelde met zijn eigen wagen bij ons thuis. De huifkar pikte ons op en reed dan naar het stadhuis en de kerk en nadien zette die ons bij ons thuis weer af. Zo reden we met onze eigen auto naar de feestzaal.
Aangezien wij met een huifkar reden was dit het meest praktische, gekeken naar de afstanden.

Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik6-7-2010 19:08:14

Wij en de suite vertrekken met de oldtimer bus vanaf de zaal en die brengt ons na de mis ook naar daar terug. Vermits zo'n bus traag rijdt kunnen we niet eerst nog naar huis rijden om dan in de auto's over te stappen of we komen veel te laat toe op onze receptie. Wij hebben die bus in januari gehuurd en toen hadden we niet eens meer de keuze tussen de bussen. Dus ik zou toch niet te lang wachten met reserveren...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...