Terug naar overzicht
Bij ons zullen de mensen hun boekje in de hand krijgen door 2 vriendinnen. Ikzelf heb het ook al gedaan bij een bevriend koppel... Bij de suite liggen ze wel al op de stoelen. Groeten, Astrid
Wij gaan, als een soort van verwelkoming, de boekjes zelf uitdelen. Van de suite zullen ze al op de stoel liggen.
Bij ons deelde een collega en haar 2 kindjes de boekjes uit. De boekjes zelf had ik in de loop van de week al bij haar thuis afgezet, zodat ze die gewoon kon meenemen naar de kerk. Eigenlijk kon ik die ook gewoon al in de kerk gelaten hebben toen ik de huwelijkskaars en zo ging afzetten. De boekjes van de suite lagen idd ook al op de stoelen.
Bij ons gaan een tante en nonkel deze aan de deur van de kerk uitdelen. zij gaat ook zorgen dat de boeketten om onze ouders te bedanken klaar liggen, de misboekjes voor de suite op de stoelen liggen en speelgoed voor ons zoontje onder zijn stoel klaar staat.
Hey Bij ons doen vrijwilligers van de parochie dit. Wij gaan de misboekjes een week op voorhand bij de pastoor afgeven.