Nu Online
Momenteel zijn er 674 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prijzen " the flanders collection"

6-7-2010 20:35:24
Heyhey,

Heeft er iemand een idee in wat voor een prijsklasse de ringen uit "The Flanders Collection" vallen. Heb mijn hart verloren aan een prachtige witgouden ring maar vrees dat ze redelijk duur zijn.

Alvast bedankt
xXx Daisy

Daisy
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 2872

an
21-8-2010
 Meld misbruik6-7-2010 20:48:58

hoi,
mijn verlovingsring is van The Flanders Collection (vind ze prachtig) en kostte 2.200€, maar was -naar ik begrepen had- een van de goedkopere!

Ann
26-8-2011
 Meld misbruik6-7-2010 20:53:29

Hi Daisy,

Ik weet perfect hoe je je voelt! Eén blik op de flanders collectie en mijn hartje was ook verloren. Ik was dan ook extatisch toen mijn vriend mij ten huwelijk vroeg en hij mijn droomring te voorschijn toverde. De prijzen zijn inderdaad duurder dan gewone witgouden, diamante ringen maar de schittering is ongeloofelijk! Mijn ring koste ongeveer 1300 euro (http://www.flanders-cuts.com/main_nl.html --> flanders sollitaires --> nr 65). 18 karaat wit goud en de helderste diamant. De prijzen varieren nog wat met helderheid en kleur van de diamanten. Ik weet ook nog dat nr 73 rond de 2000 euro lag en nr 74 rond de 3000 euro. Het is niet goedkoop maar zeker de moeite waard =)

Groetjes,
Ann

wendy
24-8-2010
 Meld misbruik6-7-2010 21:17:55

Hey Daisy ,

Mijn verlovingsring is ook eentje uit die collectie , een witgouden met briljanten...kwas er direct verliefd op Maar tis ook één van de goedkoopste hoor , rond de 2000 euro..maar echt zijn geld waard ! Natuurlijk kan je vele duurder gaan ook , maar ben best tevreden met de mijne !
Diamonds Are A Girls Best Friend zeggen ze eh
Grtjs Wendy

An
18-9-2010
 Meld misbruik7-7-2010 10:53:09

Waow! Ik ben een beetje jaloers...

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik7-7-2010 11:38:50

oei wat een prijzen die ik hier zie verschijnen... vind dat toch vreselijk duur hoor
ik heb zelfs geen verlovingsring (eigen keuze) en ik vond mijn trouwring al héél duur (700 euro witgoud ontwerp met steentje maar ok geen diamant uiteraard, besteld bij goudsmid gerda de vrij in antwerpen)... 2000 euro? van dat geld kan ik op huwelijksreis

groetjes,
ils

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...