Terug naar overzicht
hey, bij ons ook nog 58 daagjes. begint echt wel dichterbij te komen hé! Bij ons is het ook zo ringen moeten we nog gaan ophalen ceriemoniemeester en kerk hebben wij wel, maar is bijna rond. dj en fotograaf en feestzaal liggen al vast maar spreken we nog eens mee af: dj voor muzieklijst en uren enzo fotograaf voor de locaties eens te bezichtigen en de feestzaal voor menu en enkele vraagjes, de datums wnnr we afspreken liggen wel alvast. Ik moet nog kijken voor proefkapsel en proef make up weet niet van jouw? veel succes groetjes sharon
extra bedankingen voor bijvb ouders of getuigen, bij ons doen ze dat ook blijkbaar dus kga moeten zien da ik da ook niet vergeet. Snoepjes om uit te delen aan de kindjes (normaal aan de kerk maar ik zag dat ze dat bij ons ook aan het gemeentehuis doen bij mensen die enkel voor wet trouwen) versiering voor thuis? witte ballonen of bloemen om aan de deur te hangen bruidsboeket? en een noodgevallen zakje (met deo iets voor maag en darmen en hoofdpijn wat garen en een naaldje extra schuivertjes voor in het haar) en niet vergeten trouwschoenen in te lopen!!! mijn vriendin was dit vergeten en is 2 dagen ervoor nog om nieuwe mogen gaan omdat de andere te hard spanden (gezwollen voeten van het warme weer) hihi kan zo nog wel effe doorgaan zenne ;-) veel succes met het verder regelen van alles Groetjes Fatimma
Hey, Wij gaan ook onze nieuwe auto gebruiken als vervoer ;-) Het is een zwarte nissan qaushai :-) xxxx