TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kathleen
24-7-2010
|
7-7-2010 15:35:55
Hey Tamara, wat is dat nu voor moeite voor misschien wel je droomkleed??? ;) Je rijdt zoveel kilometers hoor, paar keer naar drukker, pastoor, voor juwelen-/schoenenzoektocht, etc... Die paar kilometers meer gaan het ook niet maken hoor!
|
|
Jessy
18-9-2010
|
7-7-2010 21:24:31
Ja idd Kathleen!
Je zal nog vele kilometers moeten rijden...
Ik heb trouwens mijn kleed in Rotterdam gekocht! :-) :-)
|
|
kelly
24-6-2011
|
10-7-2010 11:03:45
Hey ,
wij trouwen op dezelfde dag !
ik heb mijn jurk ook al gekozen , en hij ligt ook al vast.
Ze gaan hem wel pas maken in februari of zo .
Ik denk niet dat het kwaad kan om vroeg aan je zoektocht voor een trouwkleed te beginnen.
Ben ook naar antwerpen geweest terwijl ik aan de zee woon.
Km's zullen we nog veel moeten doen tot onze trouwdag hoor ;) ben van plan om naar Breda te gaan achter mijn schoenen e.d.
|
|
Annelies
7-8-2010
|
10-7-2010 13:56:30
Hallo,
Ik heb mijn kleed vorig jaar in februari besteld en wij trouwen 7 augustus, dus ik was ook heel goed op tijd. Wij gingen ook voor de eerste keer kijken en ik was dadelijk verkocht. Wij zijn van Diepenbeek (limburg) en ik heb mijn kleedje in Zottegem (Mia Monta) gehaald. Het is ver maar dat heb je er wel voorover als je je droomkleedje gevonden hebt.
Heel veel succes met je zoektocht
Groetjes
Annelies
|
|
Sarah
11-12-2010
|
26-7-2010 14:51:30
Dag Tamara,
Ik heb ook een kleed van La Sposa gekocht, in Antwerpen.
De winkel dus waar je naartoe zou moeten... Gezien je nog tijd hebt, zou ik toch eens gaan kijken. Ik heb vorig jaar 3 oktober mijn jurk gekozen (dan was de collectie 2010 net binnen) om dit jaar in december te trouwen. Dus je kan dit jaar zeker in augustus(hebben ze wel jaarlijkse vakantie dus niet panikeren als niemand opneemt)/september al eens bellen voor een bezoekje.
Ze waren er lief en geduldig. Bovendien zijn ze ook eerlijk op een hele vriendelijke manier. (Ik wilde geen jurk waar mijn D-cup uitpuilde en ze zijn daar heel eerlijk in geweest wat kon en wat dan niet kon.) Ik heb gezegd welke jurk ik op de site van La Sposa had gezien, heb die als eerste gepast. Maar ik was zo onder de indruk van heel het gebeuren dat ik geen "wauw-gevoel" had. Daarna een aantal gelijkaardige van andere merken gepast en uiteindelijk toch bij de eerste gebleven. (Na deze tussendoor nog eens twee keer gepast te hebben en een vierde keer om af te sluiten en te beslissen.) Ik moet nu nog twee pasbeurten doen (1e in oktober), dus je moet maximum 4 keer in Antwerpen zijn (één keer kiezen en stel dan nog drie pasbeurten). Daarvoor moet je het niet laten. Doe je het niet, ga je er misschien spijt van krijgen. Doe je het wel en het valt niet mee, kan je nog altijd elders gaan kijken!
Succes,
Groetjes,
Sarah
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|