Terug naar overzicht
Veel plezier, geniet ervan! Ik kijk uit naar dat verslagje! ;-)
Veel plezier naamgenootje! Da laatste half jaar is echt voorbij gevlogen hé! Overmorgen is het ook aan ons. Veel succes morgen en alle dagen van jullie leven samen! Groetjes,Dorien
Hey Dorien, veel plezier morgen!! Kan het zijn dat jouw verloofde de zoon is van Ariane? Mijn kleedje komt van daar en ik ben er gisteren nog geweest. Ariane vertelde dat haar zoon vrijdag trouwt en dat het feest in de waterhoek doorgaat :-) Ze vertelde dat ze volop bezig was om alle kleren klaar te hebben en ze heeft een "moeder tot moeder"-babbel gehouden met mijn mama, om haar wat te kalmeren :-) Die van mij is namelijk nu al op van de zenuwen en 't zijn nog 4 weken :-) Heel veel plezier morgen, geniet ervan!! Hopelijk voor jullie wordt het niet té warm! Groetjes
Proficiat! En geniet er maar heel veel van.. En het verslagje zal ik zeker met plezier dan lezen. Groeten
Proficiat en geniet van jullie dag!!! Het goede weer zal zeker niet ontbreken! Groetjes, Joke
Proficiat en geniet ervan. Groetjes
Beste Dorien, geniet er van met volle teugen, toen ik gisteren voor je deur parkeerde heb ik er nog aan gedacht, je was nog aan het werken. De zon zal zeker van de partij zijn; Veel geluk op jullie levensweg Katty
@ Iedereen bedankt! @ Wendy, Nee dat zal het andere koppeltje zijn dat hun feest daar heeft...
geniet er van! het weer is er al zeker bij!grtjs
Hey Dorien, Geniet van jullie mooiste dag samen! Veel geluk morgen en alle dagen die jullie samen mogen doorbrengen. Ik kijk uit naar jullie verslagje en foto's... Grtjs
Hoi Dorien, Heel veel plezier toegwenst! Het zal vast en zeker een stralende dag worden met een nog stralender koppel! Groetjes, Kim
Geniet met volle teugen van jullie speciale dag. Laat niets je dag verpesten en nog heel veel geluk in jullie leven. Het weer zal normaal geen boosdoener zijn grtjs Nina
al een dikke proficiat en geniet ervan.... Ben benieuwd naar je verslag
Geniet van elk moment want het gaat héél snel voorbij! Gwen
Hey Dorien, Geniet ervan morgen! Ils
Ha, Toch ook nog eens iemand die op een vrijdag trouwt! Geniet er met volle teugen van. groetjes, Ann
geniet van jullie dagje!!!! groetjes, shirley