Nu Online
Momenteel zijn er 305 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vuurwerk tijdens het avondfeest....

9-7-2010 19:54:48
Heeft iemand al ervaring met vuurwerk afsteken door iemand professioneel op je huwelijk?
Tips zijn welkom...
Alvast bedankt !

Roxanne
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 464

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik10-7-2010 8:06:22

Echt dom en overbodig zo'n vuurwerk.
Het is gevaarlijk en veel te duur.

Laura
18-12-2010
 Meld misbruik10-7-2010 8:44:16

Als dit vuurwerk afgestoken zal worden door een professioneel iemand is dit niet gevaarlijk en je budget bepaal je nog altijd zelf. Overbodig vind ik het zeker niet, leuk idee! :) Doch weet ik niet goed waar je daarvoor terecht kan. Ik wilde alleen maar even laten weten dat ik het een tof idee is en dus zeker niet dom!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-7-2010 11:24:27

Wanneer zou je dat dan doen? Voor de openingsdans? Tijdens het dansfeest? Of...? Hou er rekening mee dat iedereen dan van tafel moet om naar buiten te gaan! Ik vind dat het de sfeer op dat moment dan onderbreekt... Voor de openingsdans lijkt me dan het beste...

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik10-7-2010 17:01:20

Vraag het ook even na bij jullie zaal... bij ons was het verboden, zelfs als je professionals had... (ik wou zelfs geen groot vuurwerk, maar een 'vuurshow' op de grond, zoals in straattheater)
Veel plezier alleszins!
Véro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...