Nu Online
Momenteel zijn er 487 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag huwelijk 9 juli 2010

10-7-2010 12:24:47
Beste toekomstige bruidjes en bruidegommetjes,

Het is gebeurd, gisteren was het dan eindelijk zo ver. Na 5 jaar vriend en vriendin stapten wij eindelijk het huwelijksbootje in!

Verslag:

06.00u liep mijn wekker af, na een toch vrij onrustige nacht.
Beetje de tijd genomen om wakker te worden en om 7 uur ben ik dan begonnen aan de haartjes van mijn mama, zijn mama en van mezelf natuurlijk.

Om 08.30u was het dan tijd voor de make-up van ons drietjes.
Nog steeds geen zenuwen, ook niet wanneer het tijd was om men jurk aan te trekken! Ik had toen ook voor het eerst het WAUW gevoel waar iedereen het zo over heeft wanneer ze het kleedja aantrekken.

Om 11.30 was het dan zo ver, men ventje kwam aangereden samen met zijn mama, papa en 2 zussen. In 2 hele mooie Rolls Royce's. Toen kwamen de zenuwen toch opsteken! Eindelijk kon hij me zien in men kleedje! Eens elkaar goed gekeurd en begroet te hebben hebben we een aantal heel mooie foto's genomen bij ons huis. Naturlijk heel veel belangstelling van voorbijkomende mensen, wel leuk!

Dan, tijd voor het huwelijk om 13u. Waar ik naartoe gebracht word met een Excalibur Limo en dan natuurlijk de 2 Rolls. Heel veel mensen die ons daar staan opwachten, toch weer eventjes zenuwen...
Maar eens binnen is dit allemaal weer weg. De wet houdt natuurlijk ook niet veel in 15 minuutjes en het is geklonken, maar zou wouden wij het dan ook. Op dit moment van de dag is het dus al super warm, daarom na de wet een plekje zoeken waar we in de schaduw mooie foto's kunnen nemen. Terwijl wij hiermee bezig zijn vertrekken de mensen naar de 1ste receptie voor een hapje en aan drankje, kwestie van de tussentijd te vullen. Na onze fototjes gaan ook wij daarheen om ons maagje te vullen.

Na ons hapje en drankje op naar de 2 de fotolocatie, St Jan De Doper Kerk in Diest. Heel mooie locatie voor foto's. Daarna de auto in richting Waterhoek Geetbets voor nog wat foto's en om ons wat op te frissen, wat is het toch een warme dag geweest!

Om 18u start de receptie met alweer lekkere hapjes en drankjes tot 19u. Dan word iedereen aan tafel begeleid, die echt super mooi gedekt waren. Ook hadden er veel mensen hun best gedaan om iets in ons kleurtje van ons thema aan te trekken (rood), super tof om te zien! We hebben echt héél lekker gegeten de service in De Waterhoek is echt SUPER goed!! Daarna tijd voor onze oooh zooo mooie bruidstaart en dessertbuffet, hmmm heel veel lekkers (al heb ik weinig kunnen eten door de hitte).

Voor de openingsdans hebben wij dan nog even de tijd genomen om iedereen uitgebreid te bedanken, ceremoniemeester, fotograaf, ouders, getuige... Zij waren allemaal heel blij met hun cadeautjes!

En toen was het eindelijk zo ver, onze eerste dans als man en vrouw! Wat heb ik naar dat moment uitgekeken! We hebben zalig gedanst op het nummer A moment like this van Leona Lewis. Onze 2de dans was samen met de ouders op Because you loved me van Celine Dion!

En jaja toen is het feestje echt los gegaan! Het was echt af, de dansvloer is niet leeg geweest! Men benen doen er echt pijn van, ongelooflijk!

Ik dank dat we om 06.00u terug in ons bedje lagen ...

Het was echt een dag om nooit te vergeten! Ik hoop dat iedereen die nog moet trouwen zo een dag als ons mag krijgen, want het was perfect!

Ik heb hier en daar waarschijnlijk wat details vergeten neer te schrijven, maar ik kan nog uren doorgaan met schrijven denk ik! Jullie hebben nu een verslagje gelezen maar de foto's zullen zeker volgen, en dat is dan één van de laatste berichtjes die ik hier zal posten. Hopelijk mag ik dan snel op de babyfora gaan snuffelen !

Ik wil jullie allemaal nogmaals bedankten voor alle tips, hints, enz...
En wens jullie allemaal een perfecte trouwdag toe, en een lang gelukkig leven samen!

Getrouwde vrouw, Dorien!
(klinkt nog raar )

Dorien
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1062

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik10-7-2010 12:32:41

Een hele dikke proficiat! Het lijkt me echt wel een zalige dag geweest te zijn...
Veel succes nog in het getrouwde leven! En hopelijk komen de gewenste kindjes er snel ;-)

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik10-7-2010 13:01:26

proficiat!!! zag er een prachtige dag uit! en geniet nog maar lekker na!
grtjs jessie

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-7-2010 16:55:54

Proficiat en je weet dat we graag foto's kijken! ;-)

katty
5-6-2010
 Meld misbruik10-7-2010 17:38:12

Hallo Dorien,
Van harte proficiat met jullie huwelijksdag. Geniet nu maar van de wittebroodsweken en wij zullen nog genieten van de mooie etalage, heel mooi gedaan!

Nathalie
16-7-2010
 Meld misbruik12-7-2010 10:00:18

Een dikke proficiat!

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik12-7-2010 12:10:49

Proficiat !!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info