Terug naar overzicht
Persoonlijk zou ik mijn huwelijk nooit uit handen willen geven.Een tante van mij heeft ook al proberen 'dingen te regelen' maar toch doe ik liever alles zelf.dit vind ik net het leukste aan verloofd zijn :-)
Ik ben ook op zoek naar info over een weddingplanner, wat de kosten zouden zijn enzo. Uiteinelijk geef je geen dingen uit handen maar doe je dingen (volgens mij) samen en ik denk dat die mensen toch ook betere contacten kunnen leggen. Het geeft mij nochtans een gevoel van enige zekerheid dat alles wel degelijk in orde komt. Ik ben aan het twijfelen om een gesprek te regelen.
Hallo, onze beste vriendin is ceremoniemeester. Maar we hebben haar niet gevraagd als ceremoniemeester op onze trouw, want ze moet die dag meefeesten en niet werken! Maar in de aanloop naar onze trouw (nog een jaar) hebben we haar wel gevraagd of ze onze wedding planner wil zijn. Maar wij regelen alles hoor. We vragen gewoon haar raad en ervaring omtrent enkele zaken (feestzalen, vervoer, ...)
Als er al mensen gebruik maken van een weddingplanner, zul je ze niet op dit forum vinden, denk ik. De meeste mensen hier zijn hier juist om ideeën uit te wisselen e.d. Eigenlijk zijn wij dus allemaal weddingplanners! ;-)