Terug naar overzicht
Hallo,Bij ons worden het monumenten / belangrijke gebouwen / etc. van Parijs want daar ben ik ten huwelijk gevraagd. Misschien kun je zoiets doen en als je niet tijdens een reis ten huwelijk bent gevraagd, misschien dan plaatsen / gebouwen van op je huwelijksreis nemen?groetjes,Catherine
Of misschien iets wat met jullie beroep te maken heeft?Een vriend van mij is tuinarchitect, en hij had namen van bloemen.Mijn vriend werkt in een brouwerij, we denken erover om verschillende biersoorten als tafelnamen te nemen.
Heyje kan ook de tafels noemen naar plaatsen die je op huwelijksreis zal bezoeken.Wat zijn jullie hobby's? Misschien iets daarrond?Veel succesVicky09.09.06
Je kan misschien best iets doen, wat typisch is voor jullie. Een vriendin van me is enkele jaren geleden getrouwd. Zij en haar man spelen allebei viool en de tafels hadden ze dan ook naar hun favoriete componisten genoemd. Tijdens het feest ging er dan een strijkkwartet rond om aan elke tafel een stuk te spelen van die componist.Dus gewoon even kijken wat jullie gemeen hebben en wat typisch is voor jullie.
Wij hebben elkaar leren kennen op een wijncursus en gaan de tafels naar druivenrassen noemen. Een ex-collega van mij (die me indertijd meegesleurd heeft naar die cursus en nu redacteur bij de Standaard is) gaat dan voor op elke tafel een kaartje maken met daarop de uitleg van die druif en in welke wijnen je die vindt. Dus misschien kan jij ook iets vinden dat te maken heeft met de omstandigheden waarin jullie elkaar hebben leren kennen, de reizen die jullie al gedaan hebben, hobby's... Veel succes nog!Groetjes,Sylvie11/03/06
Hey Ellen,ik lees dat jullie rond Pasen trouwen .... misschien is dat een idee om als thema te gebruiken.Wij zijn vorig jaar het weekend voor Sinterklaas getrouwd en na lang zoeken hebben wij dat uiteindelijk als thema gebruikt. Wij hebben heel veel leuke reacties gekregen.Kathleen03.12.05