Nu Online
Momenteel zijn er 567 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

'Gebogen' trouwring

14-7-2010 13:19:08
Hallo iedereen!

Ik heb een vraagje in verband met het combineren van je trouw- en verlovingsring. Mijn verlovingsring heeft een enkele steen die niet gelijkloopt met de ring zelf maar eruit steekt. Ik had graag mijn trouwring aan dezelfde vinger gedragen en vond op het internet enkele sites met 'curved' trouwringen, die dus de boog van je uitstekende diamant volgen. Zijn er onder jullie die ook een dergelijke combinatie hebben of al ergens gezien hebben? Waar kochten jullie je ring? Vind je dergelijke ringen bv. bij Fede di Oro (die volgens dit forum een heel uitgebreide collectie hebben) of is het eerder een Amerikaanse trend die je hier niet terugvindt? (Ik voeg nog even een site toe zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel: http://www.thefind.com/jewelry/info-curved-wedding-band#page=1)

Alvast bedankt!

Laura
22-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 984

Ann
27-8-2010
 Meld misbruik14-7-2010 13:47:50

Ik denk dat ze bij FDO ook ringen kunnen maken zoals je die wilt.
Toen wij aan het kiezen waren zat er een koppel die een aangepaste versie van een bestaand ontwerp voor ogen hadden en dat was geen probleem.

Daar eens navragen misschien.
In de standaard collectie heb ik die in elk geval nog nergens gezien.

Ann

katty
5-6-2010
 Meld misbruik14-7-2010 15:50:03

Hoi Laura,
Wij zijn bij FDO geweest en hebben daar ook onze ringen gekocht.Ik had ook gezegd dat ik ze daarna aan één vinger samen wou dragen. Ze hebben mij geholpen welke het mooiste zou zijn op die manier, ze hebben dat wat jij zegt niet voorgesteld. Wij zijn ze gaan bestellen in januari 2010 misschien kennen ze het ondertussen wel???? Nu moet ik wel zeggen dat ik ze niet samen draag. Ik vindt het nog steeds mooier de trouwring apart.
Katty

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...