TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wenke
4-9-2010
|
15-7-2010 11:20:22
Hey! Ik trouw ook die dag en als ik zo je lijstje zie, heb je mij nog wel op een paar ideeën gebracht die ik helemaal uit het oog verloren was... Ik heb echt het gevoel dat mijn todo lijstje niet volledig is en dat ik iets heel belangrijk nog vergeet :) Hetgeen jij nog moet doen loopt wel nog wat gelijk met wat wij ook nog moeten.. het lijkt gewoon soms dat de dagen zo rap gaan en ik veel te weinig doe :)
Maar ik zou zeggen veel succes nog! En laat ons hopen op een aangename, regenloze dag, die 4 september :)
|
|
Valerie
4-9-2010
|
15-7-2010 11:46:17
Hey Wenke Leuk dat we elkaar zo nog wat op ideetjes kunnen brengen he ;-) Ik ben wel vrij zeker van mijn to do lijstje nu, heb iedere keer dat er mij iets te binnen schoot, het opgeschreven en voilà. Ja, de dagen lijken echt veel te rap te gaan en wij kunnen niet mee!! Er kruipt ongelofelijk veel werk in, maar die dag zal het dat allemaal waard zijn! Jij ook veel succes! Groetjes
|
|
Wendy
7-8-2010
|
15-7-2010 12:30:54
Hoi Valerie
Hier zijn het nog maar 22 dagen, maar m'n lijstje is minstens even lang als dat van jou Sinds de 100 dagen gepasseerd zijn, vliegt de tijd letterlijk voorbij!! De stress begint nu wel stilletjes aan te komen, het gaan nog 3 hectische weken worden! Maar het is wel goed dat je zo'n lijstje hebt, bij mij helpt het in ieder geval toch goed! Elke ochtend kijk ik er even naar en dan zie ik welke dingen ik die dag kan doen... Aangezien ik in het onderwijs werk, heb ik nu wel vakantie, maar tussen de verbouwingen door (die ik ook in m'n eentje moet organiseren/opvolgen...) is het toch nog heel moeilijk om alles rustig voor te bereiden. Allez, nog veel voorbereidingsplezier! Geniet van elke seconde want hoe dichterbij de datum komt, hoe sneller de tijd vliegt!
|
|
stephanie
4-9-2010
|
15-7-2010 12:56:05
Hoi hoi,
Hier nog een koppeltje voor 4 september! Heb ook een hele waslijst liggen...
Bij mij staan er nog een paar andere dingen bij:
-schoenen uitlopen
-anti slip maken schoenen partner
-noodgevallenzakje samenstellen
-een planning maken wie wat wanneer moet versieren
We komen er wel! Maar het gaat idd heel snel! We kunnen niet geloven dat we al een jaar en een maand aan het plannen zijn. Het leek nog zo ver weg!
In de krant stond toch dat het mooi weer zou zijn tot half september, maar ja, de regen is onvoorspelbaar he...
|
|
Valerie
4-9-2010
|
15-7-2010 13:07:57
@Wendy: veel succes nog met plannen meid!! Je zal er wel geraken hoor, je hebt nog eventjes! Elke dag een beetje werk verrichten en dat komt in orde ;-) @Stephanie: hmm die schoenen moet ik ook nog inlopen, maarja da's een detail :D Wat versta je juist onder een noodgevallen zakje? Anders moet ik dat ook es maken ;-)
Ohja en boompjes ga ik ook nog kopen voor aan ons huis te zetten, daar zal ik dan ook witte lintjes in stoppen, hihi! Zie je wel, er kwam me juist weer iets te binnen ;-) Dat klinkt wel goed dat ze toch al mooi weer voorspellen tot half september, maarja wait and see he! Grtjs!
|
|
Caroline
4-9-2010
|
15-7-2010 13:11:43
hey,
ook wij hebben de laatste 50 dagen ingezet als ongehuwden.
Ons lijstje is niet zo heel lang meer...
bedankjes regelen
menu kiezen voor 's middags
proef make-up
enveloppendoos maken
openingsdans verder oefenen
laatste afspraak met de mensen van onze feestzaal
huwelijkscontract bij notaris
ringen en reisdocumenten afhalen
2de pas bruidskleed
laatste afspraak met bloemist
Als ik het zo lees dan ben ik wel blij dat het geen echte grote dingen meer zijn.
In ieder geval: probeer er allemaal van te genieten en maak er een fantastische dag van!
Groetjes,
Caroline
|
|
Lieve
4-9-2010
|
15-7-2010 14:55:39
Onze to do lijst is ook nog lang! En de voorbije weken is het zo druk geweest dat we er niet toe komen om nog iets te doen voor de trouw.
Onze uitnodigingen zijn zelfs nog niet allemaal buiten!
En onze ringen liggen al twee weken klaar bij de juwelier en die moeten we dringend gaan ophalen want de juwelier sluit heel de maand augustus.
Begin augustus hebben we twee weken vakantie en ik hoop dan zoveel mogelijk van ons lijstje te kunnen afwerken. Momenteel is het super druk met de kindjes die sport- en andere kampen doen, de oudste die volgende week op scoutskamp vertrekt... Voor de kindjes is vakantie leuk maar voor mij is dat extra stress!
Maar ach, het zal allemaal wel in orde komen zeker
|
|
Valerie
4-9-2010
|
15-7-2010 15:48:05
Caroline, je hebt me op nog een taak gewezen die ik nog moet uitvoeren :D Een enveloppendoos maken ;-) @Lieve: ja met kindjes erbij, fieuww, ben blij dat ik die drukte er niet nog es bij moet nemen of ik was een hele stresskip! En jij had ook gereageerd op mijn topic een paar maand geleden "stoppen met pil", welja ben er mee gestopt :d vanaf juli gaan wij nu ons best doen en zien hoe het loopt he ;-)
|
|
Sharon
4-9-2010
|
15-7-2010 20:06:45
hihi hier nog een 4 september koppel! :)
idd de stress begint ook bij ons te komen.
De boodschap: rustig blijven en stap voor stap uitvoeren.
veel succes iedereen!!
x
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|