Terug naar overzicht
Amai seg! dat is wel super hé! Gelukzakje dat je bent :) Succes nog met de rest!
Proficiat! Dat ging snel! Welk model heb je van La Sposa? Mijn kleedje kwam ook van daar en was ook van La Sposa! Gaat Anuna stoppen met het verkopen van dat merk of gaat de winkel helemaal dicht? Groetjes, Sara
Proficiat Wanneer gaan ze stoppen want ik moet nog een suitekleed voor de trouw van mijn broer en schoonzus? Groetjes
Hey Tamara, Ik ben zaterdag naar Anuna geweest! Wij trouwen 18 juni 2011 dus 1 weekje voor jou! :-) Ik had ook viavia gehoord dat ze grote kortingen gaven. Bij mij is het eentje geworden van Rembo Styling (Lissandra). Het tweede kleedje dat ik aan had en dat was het. Soms denk ik wel eens, heb ik niet te snel beslist maar het paste perfect en de prijs vond ik toch ook wel belangrijk. Ik heb ook een mooie korting gekregen en was in totaal 850 euro kwijt (zonder retouches). Het enige vervelende vond ik juist dat je het ineens moet meenemen. Het is niet evident om zo een gevaarte weg te hangen. In de kleerkasten van mijn ouders lukte het niet dus het hangt nu mooi ingepakt in mijn oude kamer aan een haak. Nu afwachten tot aan de retouches he! Nog veel succes met de voorbereidingen!
ze gaan helemaal stoppen met de winkel volgend jaar in maart. ik vind mijn kleedje niet direct terug op internet dus ik weet de naam niet. i will let you know ;) mn kleedje hangt nu bij mama en papa, die hebben een hele grote kast dus da gaat er perfect in. papa was al aan het neuzen, de nieuwsgierige :D zolang mn ventje het maar niet ziet e!