Terug naar overzicht
Ikzelf volg momenteel ook een soort van dieet bij Bodystyling. Niet zozeer voor de trouw eigenlijk, maar ik ben net zoals jij nog niet zo lang geleden bevallen (febr 10). Ik had al een hele tijd geleden een kleedje gekocht (voor ik wist dat ik zwanger was) en toen ik dit onlangs ging passen, bleek dat ik aan mijn buik toch een beetje van figuur was veranderd. (hoewel ik terug op mijn normaal gewicht zat) Mijn kleedje paste nog wel, maar tja...zat aan de buik niet zo heel mooi vond ik zelf. Vandaar doe ik nu oefeningen in zo een verwarmde cabine én het heeft wel degelijk effect. Na 5 beurten was ik al 12cm (over heel mijn lichaam) kwijt ! en 't is niet dat ik een maatje meer had of zo hoor (+/- 60kg)... groetjes en veel succes met je kindje!
Ben vorig jaar begonnen bij een diëtiste en ben er nu 16 kwijt. De eerste 11 kg met gewoon gezonde voeding (met wat ups en downs) en de voorbije 4 weken heb ik onder haar begeleiding een proteïnedieet gedaan en de laatste 5 kwijtgespeeld. Mijn kleed was te klein besteld dus normaal gezien mag ik er nog eens 5 kwijt. Ze kunnen wel nog wat innemen denk ik hoor, maar als je veel gaat afvallen zou ik eerst de winkel nog eens contacteren. Trouwens, proficiat met je dochter/zoontje! groetjes
ik ben in april begonnen met weight watchers, er mocht er een 5 tal kilootjes af. Nu een kleine 3 maanden later ben ik er ondertussen 9.7 kg af. Dus dat wordt wel inpakken van mijn jurk. Het gaat heel goed met dit systeem. Maar nu is het wel genoeg, nu volg ik et ander programma van ww voor op gewicht te blijven. Het is zeer vlot gegaan, daarom denk ik dat stress de laaste maanden ook voor iets tussenzat. Proficiat met je kindje, en geniet ervan! groetjes sharon
De stress doet veel! Ook deed ik aan 'Start to run', maar na mijn huwelijksdatum had ik niet echt nog een 'doel', dus ben daar mee gestopt... En jawel, de kilootjes zijn er terug bij... :-(
Morgen ga ik de eerste keer kijken naar kleed en er mogen toch nog paar kilootjes af! Wat schrik dat ik in zo'n kleed misschien nog wat zwaarder ga uitzien... Alhoewel ik eigenlijk weet dat ik 'gemiddeld' ben hoor, maar toch :-) Ook ca. 60 kg, maar wel maar 1m62! Vorige week had ik ook op de website van Bodystyling & Infra-Ligne gekeken maar vind het toch redelijk wat centjes, die ik toch liever anders zou spenderen! (nu ja, ik zou het er wel over hebben maar volgens m'n vriend past het niet in het budget...) Zal dus m'n best doen om die koekjeskast de komende maanden dicht te laten én wat hopen op stress ;-) Groetjes, Els.
Ik heb mijn kleed 4 maten te klein gekocht in januari en intussen ben ik 12kg kwijt, het begint langzaam maar zeker dicht te kunnen en 'k ben er zeker van dat ik er tegen 10 september perfect in pas :) Maar dit is dus echt met een dieet, van stress ga ik juist meer eten ;)
Hey, ik hoopte ook op het 'stress-vermageren' maar mijn teller staat op 20 en alles is klaar, dus geen stress gehad. Ik ben vorig jaar in mei bevallen en ben geen enkele van mijn kilo's kwijt, integendeel zelfs, ik ben wat zwaarder dan tijdens mijn zwangerschap. Ik ben 1m62 en weeg 65 kg, overgewicht dus volgens mijn bmi. Ik snoeper veel minder dan vroeger, vroeger zat ik de ganse dag te eten en kwam er geen gram bij, maar de kilo's willen niet weg. Het is nu wel te laat om nog vlug aan een dieet te starten, heb daar trouwens geen tijd voor om te gaan gymen en zo. 2 kindjes en een man die elke avond gaan werken is lukt dat niet. Hopelijk de laatste week dat ik ga 'pannikeren' en dat ik alsnog wat beter in mijn kleed ga kunnen. Groetjes!
ik ben ook met weight watchers bezig..Ik zou nog een vijftal kilo willen kwijt geraken en dat voor ik de eerste pas ga doen..Kwestie dat er nadien niet meer aan ingenomen moet worden.. :pTrouw pas in mei dus dat is ook nog op tijd :p
Ik heb twee jaar terug WW gedaan en was toen goed afgevallen, al moest ik niet heel veel kwijt. Maar vond wel dat ik het ideale modelletje had. Intussen zijn er toch een 4 (toch wel zichtbare) kilo's bij. Ik wou nu terug een beetje afslanken voor de trouw, maar het wil maar niet lukken. Waar ik twee jaar terug ijzeren discpline had, lukt me dat nu echt niet meer. Het is zo ontzettend druk geweest en dan ga ik alleen maar meer snoepen en eten, tel daar nog een slaaptekort bij en het is helemaal om zeep. Ik hoop dat er toch nog terug wat af kan. Moet binnen 4 weken jurk gaan passen. Een paar kilootjes zou toch nog moeten lukken.